Reply on: TomoSK #13866:
To je ale bez limitu. S limitom by nebolo treba kupovať 24-hodinový lístok vopred, ale vždy by sa na konci dňa vypočítalo najvýhodnejšie cestovné.Pri dnešných cenách by bol 1. a 2. lístok za 0,40 €, tretí za 0,20 € a všetky ostatné jazdy v ten deň zadarmo. Tzn. by sa vždy zúčtovalo max. 1 € v jednej platbe.
kvorka
V TN je ten rozsah linkového vedenia pomerne jasný /nerátam pseudolinky typu 12,31 a pod., ktoré vznikli na politickú objednávku/, a aj teraz či v roku 2016 je to porovnateľné.
Tak poďme ešte konštruktívne k veci
Za mňa ešte pred CP vidím 4 okruhy na zlepšenie:
a) tarifa - áno, asi najdôležitejľšie, lebo 2 EUR za jazdu je proste nonsens. Rovnako ako nepomer ceny z bankovej karty a absencia sms lístka /napokon TPS a.s. má SMS parking a tam im to nevadí/.
b) spojenie druhého najväčšieho sídliska Sihoť a Zámostia cez víkendy - ak som porozumel linke 6/9 (či 16?), tak cez víkend (ani večer) spojenie na Sihoť nebude vôbec.
c) nemožnosť priameho spojenia Pod Sokolíc a starej Sihote, hoci sa tu s linkami 4,6 a 11 dosť experimentuje, toto zostalo nevyriešené. Ja by som napr. tú linku 23 zokruhoval cez Pod Sokolice a starú Sihoť a možno linku 2 skončil na stanici.
d) nedajte označenie P5. Dajte klasicky nap.r 15 (vždy to napokon boli hlavne robotnícke spoje (viem si predstaviť 15,16,17 miesto P5,P6 a P17). Veď sú to tiež linky MHD, nie sú pre vymedzený okruh cestujúcich a
A moje subjektívne na záver:
Najväčšie pozitíva: linky 1, 8 a 24. Linka 3/6(16). N1/2/3 (ale doladiť)
Najväčšie sklamania: zrušenie 27, linka 4 a 23
Najväčšie očakávania: 2 a 7
Chlapi keď bude CP, rovno mi posielajte!