Reply on: draxter #13843:
Vyprosím si takýto štýl komunikácie a obviňovanie z toho, že za mestské peniaze ideme autobusy prevážať hore-dolu po meste naprázdno na prejazdoch. Nepoznám mesto, ktoré by širokej verejnosti sprístupňovalo obehy vozidiel. Objednávateľ ich pochopiteľne mať bude, nakoľko si nás zazmluvnil aj na konštrukciu obehov.Hoci necítim potrebu zdieľať obehy vozidiel verejne, tak na margo prejazdov - v režime "a - voľný deň" tam je tam presne 5 prejazdov, pričom 4 x 2 kilometre a 1 x 2,8 kilometra, tj. 2 obojsmerné prejazdy Saratovská - Gen. Svobodu a jeden večerný prejazd zo Sihote IV na AS. Tak mi tu nerozprávaj, že ideme mrhať kilometre na vozenie sa naprázdno. My potrebujeme za čo najmenej peňazí vyjazdiť čo najviac linkových kilometrov a išli by sme sami proti sebe, keby sme to robili inak.
TomoSK
Dáme si slovnú úlohu:
SOR NSG 12 má na streche štyri tlakové fľaše, každú z nich o objeme 315 litrov (spolu 1260 litrov). Dokopy do nich viem natankovať približne 210 kíl zemného plynu. Hustota zemného plynu je 0,7 kg/m^3, čo činí 300 m^3 zemného plynu. Udávaná spotreba autobusu je 58 m^3/100 kilometrov, teda autobus vie na jedno natankovanie prejsť 517 kilometrov. Najdlhšia služba počas víkendu má bez prístavného, odstavného spoja a kilometrov na obrat medzi spojmi 288 kilometrov výkon. Ako často potrebuje autobus tankovať, aby som ho nemusel na druhý deň sťahovať z linky, lebo mi došiel plyn?
Bože...