Reply on: ajjo #13651:
Počas diskusie k nočným linkám padali do pléna aj otázky, či ich neprevádzkovať iba v "sezóne", prípadne kedy ich vyhodnocovať. Vďakabohu bola debata o tom veľmi konštruktívna a objektívna, všetci sú psychicky pripravení na to, že na jeseň a pravdepodobne aj v januári, februári či marci budú nočáky voziť vzduch, budú však jazdiť preto, aby si na ne ľudia stihli zvyknúť, pred Vianocami a v lete ich naplno využívali, a až následne po roku od začiatku premávky sa bude vyhodnocovať, či sa chytili alebo nie. Nič nie je nemenné, toto sú záležitosti, ktoré je ťažko nejakým spôsobom predpovedať, môže sa pokojne stať, že to bude tak zúfalé, že po záverom budúceho roka skončia, príp. sa nejakým spôsobom obmenia či obmedzia.S tvrdeniami o linke 23 maximálne súhlasím a som rád, že to niekto vníma podobne, že rozsah je viac ako spojenie odvšadiaľ všade.
ajjo
Ohľadom nočných liniek: za mňa konečne veľký krok vpred, obávam sa však, že keď majú začať jazdiť v septembri, tak sa cez zimu (nižší počet ľudí večer v meste=pokles cestujúcich) ukážu ako nerentabilné a do leta budú okresané. Kiežby ale nie.
Chválim prejazdy nočných liniek, zdôraznil by som však potrebu ich aj riadne označiť, aby obyvateľ zo Sihote mohol nastúpiť už na Hasičskej, lebo pochybujem, že by kráčal z centra na stanicu na N2.
Ešte k tej toľko spomínanej 23: dáta hovoria za seba, treba sa riadiť nimi. Pre Východnú je podstatnejší rozsah a intenzita obsluhy ako spojenie odvšadiaľ všade. Dnešný víkendový interval 28 je naozaj smiešny. To platí rovnako aj pre 27.