Reply on: draxter #13655:
V smere z Juhu na Sihoť budú dve minúty keďže sa predpokladá, že ľudia pôjdu v drvivej väčšine z mesta, tj. minimum na absorbovanie meškania a prípadný prestup, v opačnom smere bude pri jazde zo Sihote 10 minút, pri jazde zo Záblatia, Vinohradov a Zlatovskej 6 minút. Ak je okruh Sihoťou kratší ako obrat na Juh a naspäť, môžeš sa aj poskladať a dokonalý preklad neurobíš obojsmerne, ak nechceš opomenúť aj mimo-Sihoťárov, napr. Pred poľom či Kubrú. Preto je to koncipované tak, že z Hasičskej a Gymnázia/Braneckého sa vždy dostaneš z mesta na perifériu, kam potrebuješ, rýchlo. Pri ceste zo sídliska na sídlisko o pol druhej ráno si cestujúci posedia o pár minút v autobuse navyše, ak sa však opäť rozhodujem, či chcem mať sieťovosť, že sa dostanem všade, alebo žiadne prestoje, vyberám si tú sieťovosť skrz výrazne nižšiu ponuku spojov. A vodiči tiež nie sú stroje, nemôžu začať jazdiť 23:00 a bez akejkoľvek prestávky sa krútiť nonstop až do druhej rána.
ajjo
Ohľadom nočných liniek: za mňa konečne veľký krok vpred, obávam sa však, že keď majú začať jazdiť v septembri, tak sa cez zimu (nižší počet ľudí večer v meste=pokles cestujúcich) ukážu ako nerentabilné a do leta budú okresané. Kiežby ale nie.
Chválim prejazdy nočných liniek, zdôraznil by som však potrebu ich aj riadne označiť, aby obyvateľ zo Sihote mohol nastúpiť už na Hasičskej, lebo pochybujem, že by kráčal z centra na stanicu na N2.
Ešte k tej toľko spomínanej 23: dáta hovoria za seba, treba sa riadiť nimi. Pre Východnú je podstatnejší rozsah a intenzita obsluhy ako spojenie odvšadiaľ všade. Dnešný víkendový interval 28 je naozaj smiešny. To platí rovnako aj pre 27.