Reply on: draxter #13655:
V smere z Juhu na Sihoť budú dve minúty keďže sa predpokladá, že ľudia pôjdu v drvivej väčšine z mesta, tj. minimum na absorbovanie meškania a prípadný prestup, v opačnom smere bude pri jazde zo Sihote 10 minút, pri jazde zo Záblatia, Vinohradov a Zlatovskej 6 minút. Ak je okruh Sihoťou kratší ako obrat na Juh a naspäť, môžeš sa aj poskladať a dokonalý preklad neurobíš obojsmerne, ak nechceš opomenúť aj mimo-Sihoťárov, napr. Pred poľom či Kubrú. Preto je to koncipované tak, že z Hasičskej a Gymnázia/Braneckého sa vždy dostaneš z mesta na perifériu, kam potrebuješ, rýchlo. Pri ceste zo sídliska na sídlisko o pol druhej ráno si cestujúci posedia o pár minút v autobuse navyše, ak sa však opäť rozhodujem, či chcem mať sieťovosť, že sa dostanem všade, alebo žiadne prestoje, vyberám si tú sieťovosť skrz výrazne nižšiu ponuku spojov. A vodiči tiež nie sú stroje, nemôžu začať jazdiť 23:00 a bez akejkoľvek prestávky sa krútiť nonstop až do druhej rána.
TomoSK
Napríklad v režime c by sa malo jednať zo Saratovskej o odchody 4:47, 5:47, 6:52, 7:52, 8:47, 9:17, ... int. 30', ... 12:47, 13:22, 13:52, 14:22, 14:52, 17:17, 19:17, 21:17, 22:17. Koncipované tak, aby jednak vozili ľudí v "seniorských" časoch po Juhu, zároveň aby vozili v ranných hodinách na Ex Tatran smer BA a R Považan smer Žilina. Príchody 9. alebo 14. minúta na stanicu, odchody vlakov buď 23 alebo 26, čiže v pohode stíhateľné.
V opačnom smere vychádzajú príchody na Saratovskú na obrat, tj. spravidla 4 až 7 minút pred odchodom smerom do mesta, v poobedných hodinách je to zamerané na odvoz od vlakov s príchodmi v 35. a 37. minútu, ochody 1 smer Saratovská sú po ukončení polhodinovky až na Saratovskú zo stanice o 16:55, 18:52, 20:52, 21:51, tj. opäť pohodový 15-minútový prestup. Pri štandardných meškaniach vlakov je to tak akurát, reálny prestupný čas bude spravidla menší.