Reply on: Michal Mazánik #12655:
Tie CP mám doma, a vtedy boli aj tie tanečky s lístkami...určite to treba mať čo najjednoduchšie, preto aj linkové vedenie ako píšem v #12653 by bolo vhodnejšie.K tým úpravám na nosných linkách 1 (+22) a 8 dovysvetlím:
Z Juhu by šli takto v "x" v sedle:
H: 00 (8) 15 (1) 30 (8) 45 (1), čo by znamenalo že Sihoť III a IV a Juh II by boli spojené dvomi najvyťaženejšími linkami, kde by sa mali udomácniť i kĺbové vozy. Konečné Juh II a Sihoť IV v centre panelákovej zástavby sú frekvenciou tiež iste porovnateľné. Hlavne linka 1 by obslúžila miesto slabého koncového úseku Pred poľom - Kubrá oveľa silnejší Pred poľom - Sihoť IV. A na oboch konečných by to umožnilo striedanie vozov medzi linkami 1 a 8, čo najmä pre využitie kĺbových vozov by bolo ideálne pre ich vzoráky, kedy by 4 vozy mohli kmeňovo jazdiť 1+8, piaty 24.
Naopak konečná Kubrá, námestie pre linku 2 je porovnateľná s konečnou Nozdrkovce.
Neviem si to predstaviť, lebo v čase, keď sa budú staré autobusy predávať na šrot, budú pravdepodobne už dávno vyradené a s prepadnutou STK...
kvorka
Juh I: cez víkend a v x po 19:30
Juh III: po 18:00 do 22:00, naopak uvažovať so zrušením linky 23 mimo rannú špičku a posilnenie 28
Zlatovce: 30 min interval do mesta v "x" aj mimo spicky, po 21:00 chýba spojenie
Rovnako tak linka 22: zo stanice by som ju dal k výstavisku alebo potom na Sihoť, spojenie len po stanicu nie je mimo špičky prác.dni dostatočne atraktívne. Samozrejme to by malo dopad napríklad na linku 8 či 1. Ak by sa 22 potiahla na Sihoť, potom by v jej čase +/- 15 min nebolo treba linky 8. Taký spoj by sa zrušil a tieto km by šli napríklad na linku 11 pre obsluhu Juhu I...ak by sa potiahla do Kubrej, tak ako linka 1 samozrejme. Za úvahu by stálo, či by x-ove spoje nemali byť 1 a a-ckove linka 8.