vraj v crossoch su zbytocne aj tie zrkadla pri poslednych dverach pretoze vodic nielen ze nevidi nic z tom zadnom zrkadle ale nevidi ani samotne zrkadlo, mozno aj z takych nejakych dovodov boli demontovane tie pri strednych:)
a este jednu staru temu chcem objasnit, na nocak sa vraj nemoze nastupovat strednymi dverami kvoli bezpecnosti cestujucich...dobre vieme aki ludia niekedy cestuju nocakom
Re #4347 VLK: asi myslel to ze maju malu svietivost...na EM testoch to robieva ze prepne uplne slabo a to veru potom ani nevidiet. Toto R&G nerobia, aspon v comsi su lepsie...
aj pri zadných dverách chýbajú tie zrkadlá. Viem že tam na začiatku boli, takže asi boli odmontované v garáži. Neviem, či neboli zbytočné, ale o tom by vedeli vodiči asi najskôr povedať. Mne skôr vadia iné veci, ako som písal tu: #4325 a najmä to nedodržiavanie povinného zastavovania na zastávkach. V ostatnom sa vodiči poslednú dobu o hodne zlepšili (niektorí nie, ale o tých sa tu vždy píše).
Mrzí ma však, že sa z nejakého dôvodu nerobí údržba transparentov, pretože viaceré EM nesvietia večer, hoci číslo ukazujú, a potom je to na nič. Takisto tá pol roka posunutá tyč v #36: asi je pre niekoho problém chytiť šroubovák a uchytiť ju hore tam kde bola, miesto toho je lepšie ak je došikma ? Tieto veci by pri našom kvalitnom vozovom parku mali byť samozrejmosť!
1. Akustické hlásiče zastávok
2. Elektronické označníky na 3 zastávkach MHD
3. Nálepky loga mesta TN, aké boli na voze 01 a mali byť na všetkých
4. Všetky zrkadlá od stredných dverí v Crossoch
??????
Ten bypass by tam vraj kvôli výškovým rozdielom (cesta z kruháča na most musí začať stúpať hneď za kruháčom) nevyšiel. Z centra za mosty sa malo pre MHD pôvodne dať dostať po ceste popred Aupark (Palackého), s tým, že bude existovať aj ľavé odbočenie na Kniežaťa Pribinu. To tam však už nevidím, takže neviem.
ráno, resp. doobeda je to fakt, po príchode rýchlikov (najmä od ZA) ide narvaná. Tá L1 že mešká ma teda neprekvapuje. Možno že by mohla ísť od Billy rovno na žst, ale ktovie. Žiaľ ale ako povedal draaxter, viac kĺbov nie je.
A máš pravu že ide L11, ale treba si aj pozrieť kedy prichádzajú na stanicu rýchliky z oboch strán... a to je potom krásny nával.. L11 úplne v pohode a príde tam L17 a to je katastrofa.. A zrovna majú vtedy tie vlaky príchod a pekne veľa deciek nastupuje.. a niektorí bohužial aj nie ...
Áno ja viem že nie je.. a súhlasím... Ale tak tak preto že nejde cez stanicu mohli dať HARMONIKU nízkopodlažnú ako L17 ktorá ide aj cez stanicu... A išiel som už aj mnoho krát L1 čo ide po tej L17 a tá strašne mešká.. niekedy aj 10 minút.. Takže L17 berie niekedy komplet všetko..
07:21 je ide L11, takže si myslím že Juh I je fpohode, #07:38 L1 na Juh II, takže 07:35 L17 stačí aj sólo, hoci je napratané, niektorý ľudia by mohli počkať radšej 2 min na tú jednotku, ktorá ide harmoniková a bez stanice, a v centre budú určite skôr ako na L17 o 07:35.
viac kĺbov však v TN nie je. Po spoji 07:35c na L17 ale ide 07:38zi L1, a na nej harmonika #21, ktorá dokonca nejde cez stanicu. Takže osobne si myslím, že to je postačujúce. kto nepotrebuje ísť cez stanicu pôjde L1. Otázka možno je potom ten Juh, či I alebo II, a či ozaj ten kĺb ide až na Juh taký vyťažený (čo pochybujem).V každom prípade díky za podnet. ?
Juraj
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=6946