Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: draxter #3949:
L6 urcite nezostihlovat, ale zosynchronizovat s prichodmi a odchodmi rychlikov (samozrejme nie len L6). trafikon sa meni raz rocne, toto nemoze byt pre sadku (mesto) problem, o tom ma nikto nepresvedci, je to len ich nezaujem, alebo neochota
Reply on: kvorka #3948:
tiež si myslím, že L1,2,6 už posilňovať netreba, L6 možno ešte viac zoštíhliť. Pridal by som na L8 a L15. S tou L22 je to fakt zaujímavá myšlienka ☺, V súčasnej podobe by som tam tiež ešte pridal.
Inak vzhľadom k tomu, že na Juhu II a na Sihoti IV sa naďalej stavajú obytné domy, ja by som navrhoval predĺžiť trasu L22 zo stanice ďalej na Sihoť po Železničnej ulici, alebo okolo Maxu. Myslím si, že táto linka by kľudne mohla mať ambíciu byť nosnou celého systému MHD. Veď L1 do Kubry asi častejšie chodiť nebude, max. 30min. L2 do Biskupíc chodí postačujúcu, jedine žeby sa opäť napojili na MHD aj Noviny. L6 chodí poloprázdna a prázdna skoro vždy okrem špičky, L8 a 18 sú dobre využité, škoda tých dier. L11 je väčšinou preplnená, L5 postačuje. L15 by sa mohla "spravidelniť", po dostavbe druhého mostu má ešte väčšiu perspektívu. Neviem ako je to s L3,7,9,16,19,20, ale sú to len účelové spoje, nie poriadne linky MHD, tak tam je to asi ok. L13 a L21 môžu v budúcnosti s ohľadom na ďalšiu zástavbu v týchto okrajových častiach rátať z nárastom cestujúcich, to isté platí pre L23 a najmä 28 už teraz, naviac postavením nového cintorína pri komíne na Východnej ich význam opäť len vzrastie.
Reply on: capaCity #3944:
ano suhlasim, tam tiez pokial nestojis pri dverach vodic nezastavi
Re #3945 kvorka: z mojich skusenosti zastavka Nivy je dost vyuzivana, kedze chodi tadial len jedina linka a aj to nie moc casto a ludi tam byva dost tak ked uz cosi ide tak ludia sa najdu. Inovecka je tiez dost vyuzivana, to uz by potom kazda druha zastavka bola na znamenie:)
Inak zaujímalo by ako, čo je toto za linku:
309424 2 "x" Trenčín, Billa (05:29) - Trenčín, Zlatovce VOP027 (05:42)
- ako to že je to PAL? Zákon hovorí predsa jasne, linka nespája 2 a viac obcí. Je na to nejaký dôvod? Čo tak radšej druhý spoj L16!
Reply on: capaCity #3944:
a kpt. Nálepku - Opatová, Nivy - Záblatská - Istebnícka - Inovecká
Reply on: milan005 #3940:
Na znamenie by som dal ešte aj zastávku Ľudovíta Stárka.
Pokiaľ si dobre spomínam, Ikarus TN-711AM (prvý) bol vyradený ku koncu roka 2001. Od januára 2002 jazdil kladenský TN-711AM (druhý), ktorý bol z prevádzky vyradený k 01.07.2004. Odvtedy skončili kĺby na L18. ? Thats the history of 711AM...
Reply on: Patron658 #3941:
zašli ho na tn@imhd.sk (adresu nájdeš tiež v pravom stĺpci Kontakty - Kontakt na imhd). Čas zverejnenia závisí od nutnosti úprav, počtu fotiek, ale aj zaneprázdnenosti admina ? V každom prípade pošli ak máš niečo dobré.
kam mam zaslat fotku busu ked ho odfotim a kedy bude zverejneny ?
Reply on: kvorka #3939:
podla mna chyba je aj na strane mesta, malo by sa konecne ujasnit ktore zastavky su na znamenie a vyznacit ich aj v CP a na oznacnikoch, ale co mozeme chciet ked v CP nieje ani trasa alebo zachadzka poriadne vyznacena.
Ja osobne by som bol za tieto zastavky aby boli na znamenie:
-Pod Juhom
-Nova Kubra
-ČOV
-BAUMAX, s tym ze by tam mohli stat vsetky spoje liniek co tam prechadzaju ale len na znamenie lebo sucasne riesenie je dost zlozite pre bezneho cestujuceho

okrem tychto zastavok su podla mna vhodny adepti na znamenie aj:
-Kubrická
-Kubranská, Dubová
-Kubranská, Záhrady
Reply on: draxter #3937:
tak ja mam zo vcera podobnu ale lepsiu skusenost. Na poslednej L21 od zimaku o 21:00 na Juh #32, pri Baumaxe zastavil aj bey yayvonenia jednej pani, a pod juhom, hoci sa cestujuci zase postavili este pred kruhacom, keby nezazvonili, nezastal by. Fakt sila.

Ale vcerajsi nocak vzorne, sice s 6 minutovym meskanim po celej trase. Dost ludi nim slo - 00:30 zo stanice, a to po celej trase.
Reply on: draxter #3937:
toho dobe poznám, jazdieval ešte na harmonike. Nechcel brávať 50halierniky, taký v okuliaroch, trochu brčkavé vlasy. Dnes ho asi čeknem, mám cestu pod juh.
Žiaľ musím pripojiť svoju včerajšiu osobnú zlú skúsenosť s vodičom 5209 na L18 s odchodom o 19:45 z Opatovská, Sihoť 4. Za zastávkou Legionárska, Perla bolo v autobuse už len 5-6 ľudí. Hoci podľa CP mal zastaviť pri baumaxe, nezastavil (nebolo ani treba, všetci sedeli). Asi 50m pred kruháčom pod Juhom sme sa traja postavili k dverám a čakali na zastavenie vozidla. Vodič sa však hneď radil do pravého pruhu, a tváril sa že nás nevidí. Tak som zazvonil, zakričal aj a vodiča či nám ráči zastaviť, a on na to, že treba zvoniť (čo som na zastávke aj urobil, hoci to vôbec nie je moja povinnosť). Bol k tomu ešte aj drzí, zjavne svoje povinnosti neovláda, zákon o cestnej doprave mu asi nič nehovorí.
Bolo to na vozidle #34. Jazdí aj dnes, tak si dávajte pozor. V Trenčíne nie je ŽIADNA zastávka na znamenie, vodič má psiu povinnosť zastaviť. Najmä pri tých večerných intervaloch, potom ide v predstihu.
Nechápem, že vodič, ktorému ide pol autobusu vystúpi, ľudia sú pri dverách priravený, dokáže urobiť zo seba takéhoto vola. Ale inak to asi nepôjde, len ich cvičiť a cvičiť, lebo niektorí sú už takí. ? ?
Reply on: draxter #3933:
zaujímavosťou budú určite aj spoje idúce z TOSky na Juh s vynechaním žel. stanice (v rannej a popoludňajšej špičke).
Reply on: kvorka #3934:
PCL ? to by Soblahovcania skakali od radosti meter dvadsat keby to mohli vyuzivat.
Ale bolo by to zaujimave.
No dnes sú Noviny bez obsluhy MHD úplne, vtedy mali priam luxusný interval na tej L10. Skôr by stálo za úvahu začleniť do MHD aj linku PAL TN-Soblahov, ak by sa obec vedela dohodnúť na tomto systéme. Prinieslo by to obojstranné výhody: Soblahovčania by jazdili v rámci MHD a mohli by využívať PCL a pod. Ktovie. Možno raz.
Niekoľko zaujímavostí z CP MHD 12/1992:
- v rámci MHD existuje linka "Zamarovce" trase ex L4. Premáva iba v "x" a "c", ale oproti L14 má dosť spojov.
- linka 17 má interval na úrovni 30-40 min, ako doplnok k L1 najmä v čase medzi 07:00 - 16:00, a má jednej spoj aj v "a"
- linky 7,9 a 19 majú spoje aj po 20:00 v "x" (účelové robotnícke)
- k TOS zachádzajú aj linky 3,8,13,17,22,23
- linka 10 je skrátená po železničnú stanicu, s intervalom 30 - 50 minút i v "a" je treťou najčastejšou linkou po L1 a L2.
- linka 8 má poobedný interval 20 min medzi 14 - 19:00, na Sihoti narušený zachádzkou niektorých spojov k TOSke
- po 22:00 premáva v "a" L1,2,3,6,10,11,13 aspoň jedným spojom
- nočná linka X je v premávke denne, na okružnej trati, ktorá okrem prvého a posledného spoja je identická. Zaujímavosťou je prejazd zo Sihote IV do Kubry a až následné pokračovanie na žst
- L20 má ranné 2 spoje do LOT
Reply on: brefos #3923:
prezeral som to, žiaľ archív je poškodený. Takže PD 2001 je stratený. Ale zato som vyhrabal CP MHD,PAL,DAL TN+Tr.Teplice 1992! Knižný, aj s mapou MHD. Prescanujem a prepošlem.
Reply on: Juraj #3930:
dakujem

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.