Keď to vláčikové chodenie L7+11 existuje tak možno aj má zmysel. Možno by neuškodilo dať jej interval 20-40 čiže by chodili spoje 5:05, 5:25, 6:05, 6:25, 7:05, 7:25, ... Poobede ale neviem či by bol rovnako dobrý taký interval 20-40. To už sú ľudia viac rozptýlení. Keď už tak treba to spojenie Juh - TRENS, tak L11 ho robí a tiež aj L23. Ak je aj to tragédia, že nejde zo všetkých troch otočiek na Juhu linka do Kubry tak potom už tamojšej MHD niet pomoci.
hej, ale L7 + 11 chodia zasebou ako vláčik (čo však s draxterom nepodporujeme), a 23 predsa len nie je tak dostupná z celého Juhu, preto ak si zrušil aj L17, očakával by som spojenie do TRENSu z Juhu II, a nie z III.
Čo sa týka elín v BA, tak nikomu by sa nepáčilo lebo všetcia sú na tej mizernej sieti zvyknutí na 3 linky do každého obratiska ? obrazne povedané, niekde to je menej liniek a niekde viac. Na to, že "severná" a "južná" trať cez centrum sú od seba vzdialené 100 až 250m a najviac v úseku Hurbanovo a Kamenné nám. 400m čo je (aspoň podľa mňa) minimálna vzdialenosť pre zastávky pri eline máme totálne na prd linkovanie električiek, ktoré vôbec nejde dokopy s prestupným ošiaľom, ktorý náš DP propaguje. Koniec koncov ak si to kukneš v BA sekcii tak každý len odobruje linkovanie DP ale sám nevie nič vymyslieť. Keby DP spravil pre Lamač dve linky, tak do roka by to tam každý zastával, to isté by platilo aj pre oblasť Východné atď... o tom, že mnoho liniek presiahlo alebo pomenenými trasami zmenilo svoje požiadavky na kapacitu ani nehovoriac.
ok, tak môžeme ďalej diskutovať o trebars električkách v BA, a MHD v TN, ale na ICQ radšej ok? Máš vôbec ICQ? Možno sa pýtam blbosť ale sú ľudia čo ICQ zavrhujú.
dufam ze sa na mna nenahnevas ale odporucal by som ti spravit si vlastne imaginarne mesto, a tam si dat navrhy taketo alebo to skus v BA ked tam byvas lebo o TN moc ponatia nemas a potom su to take ...no chapes ma...ale celkom by ma zaujimal napr. tvoj navrh na linkovanie elektriciek v BA, myslim ze ten by si spravil dobre:)
dnes pokazena #85 pod Juhom o 7.15 v smere z Juhu a myslim ze rano vynechala 100%-ne spoje 6.48 na L8, 7.22 na L15, 7.50 na L13 bez nahrady pretoze zalozaky uz su asi len 2 a oba boli v premavke a zaskocit myslim nemalo co lebo rano vsetko jazdi. o 12.45 odparkovana #78 na stanici avsak nie na jednom z odstavisk ale priamo na hlavnej ceste hned za prechodom ?
-L2 v spicke nepotrebuje 15 min. sucasnych 20 je primerany luxus:)
-L8 v sedle tiez 20 min. a vspicke by som skor preferoval draxterov navrh predlzit interval na 20 min. ale zaroven dat do spolocneho prekladu s L18,21,28 ktore by mali pravidelnych 60min. a spolocny tiez 20.
-L11 po Elektricnej nieje vhodne riesenie z toho dovodu ze Kubra/Kubrica a dalsie casti stratia spojenie so sirsim centrom, Druzbou, chcel som napisat aj nemocnicou ale to vpodstate nie. L21 je pre Elektricnu najvhodnejsia pretoze z Opatovej je spojenie na Legionarsku/nemocnicu zabezpecene primestskymi linkami ktore chodia dost casto az k Smazienke a Opatovania ich pouzivaju. inak na L11 po zruseni L7 by bol 30 min. int.
-L18 urcite 30 min. interval v sedle nieje treba.
-L21 sa uplne vyhyba svojej povodnej podstate cize L3 ma obsluhovat hlavne juznu cast mesta aby sa zo Zavazia sem dostali pretoze primestskou dopravou to mozne nieje. naopak tou tvojou L21 by sa Opatovania dostali tak maximalne po stanicu a na to uz sa vykaslat pretoze tam sa dostanu aj PAL a omnoho rychlejsie a lacnejsie.
cize ako zaver by som napisal ze najlepsi bol kvorkov navrh a tebe by som odporucal bud TN navstivit alebo sa sem na nejaky ten tyzden prestahovat a potom pochopis napr. aj to ze velka cast Juhu robi v oblasti Pod Sokolicami alebo Kubrej a ty si im zobral L1, alebo ze Opatovania nepotrebuju cestovat do zavazia, prip. Zavazani L21 na AS kde ich dovezie rovnako L13 alebo do Opatovej
Za to tam robí dopravu L23 celodenne 20/30/20//60, plus zachádzky L13 k BILLE.
L11 som dal v špičke interval kvôli L7, však L7 + L11 robia v špičke 2 spoje do hodiny z a do Kubrice.
hneď je to krajšie... ?. Nejdem to teraz moc analyzovať, ale L11 na úseku Kubra - Kubrica nemyslím že potrebuje 30 min, a ak tak len 1-2x za deň, inak stačí pekných 60 min.
PS: a čo spojenie Juh II - Trens, vybrané jednotky? pridaj expres 22, alebo niečo iné. Bezpochyby.
- bez zmeny ostali L1, 2, 6, 9 a 19
- L5 a 15 premávajú v preklade 10/30/10//30 na sídlisko Juh, preberajú kapacitu po L3
- L11 zahŕňa zrušené spoje L7, L18 spoje L17, L23 spoje L28
- L21 preberá v Zlatovciach, Detskom mestečku a Istebníku premávku L3
Dnešná výprava
L6, #05 o 15:56 na Štefánikovej
L11, #43 o 16:59 pod Juhom smer Kubrica (inak má spredu nalepený nápis Slovakia s vlajočkami v poloblúku).
L11, #42 o 16:59 pod Juhom smer Juh
L18 #01 celý deň
L1, #75 o 17:30, Inovecká, smer Kubra
cize vyplyva mi z toho ze #04 robila zaskok za #81 ktoru som videl odparkovanu pri Smazienke. inak zaujimavy ukaz o 17.45 sa na Juhu2 stretli 3 Citelisy
dnes zasa zvlastna vyprava autobusov...a viac kratkych Citelisov v premavke aj na negarantovanom poradi. 01-L18, 03-L1,2,8,13, 04-videny na L1 spoj 15.45 zo stanice, 05-odstaveny, resp. cakajuci na Juhu 2 o 17.45 a domnievam sa ze bol v premavke aj 02. no a na 04 sla vodicka, na 03 vodic z 05;-) zeby platali nejake vypadky? a na L23 namiesto 39 sla 31
Či je okružná križovatka vhodná alebo nie, závisí v prvom rade od jej dopravného zaťaženia. Keď je križovatka saturovaná, musí, naopak, zastaviť prakticky každé vozidlo, kým pri sečnej križovatke riadenej CSS len každé toľkáte, ako zodpovedá dĺžke fázy...
milan005
-L2 v spicke nepotrebuje 15 min. sucasnych 20 je primerany luxus:)
-L8 v sedle tiez 20 min. a vspicke by som skor preferoval draxterov navrh predlzit interval na 20 min. ale zaroven dat do spolocneho prekladu s L18,21,28 ktore by mali pravidelnych 60min. a spolocny tiez 20.
-L11 po Elektricnej nieje vhodne riesenie z toho dovodu ze Kubra/Kubrica a dalsie casti stratia spojenie so sirsim centrom, Druzbou, chcel som napisat aj nemocnicou ale to vpodstate nie. L21 je pre Elektricnu najvhodnejsia pretoze z Opatovej je spojenie na Legionarsku/nemocnicu zabezpecene primestskymi linkami ktore chodia dost casto az k Smazienke a Opatovania ich pouzivaju. inak na L11 po zruseni L7 by bol 30 min. int.
-L18 urcite 30 min. interval v sedle nieje treba.
-L21 sa uplne vyhyba svojej povodnej podstate cize L3 ma obsluhovat hlavne juznu cast mesta aby sa zo Zavazia sem dostali pretoze primestskou dopravou to mozne nieje. naopak tou tvojou L21 by sa Opatovania dostali tak maximalne po stanicu a na to uz sa vykaslat pretoze tam sa dostanu aj PAL a omnoho rychlejsie a lacnejsie.
cize ako zaver by som napisal ze najlepsi bol kvorkov navrh a tebe by som odporucal bud TN navstivit alebo sa sem na nejaky ten tyzden prestahovat a potom pochopis napr. aj to ze velka cast Juhu robi v oblasti Pod Sokolicami alebo Kubrej a ty si im zobral L1, alebo ze Opatovania nepotrebuju cestovat do zavazia, prip. Zavazani L21 na AS kde ich dovezie rovnako L13 alebo do Opatovej