No eraser mi vnúkol, žeby som mal zverejniť môj návrh na linkové vedenie MHD TN (špička ráno/sedlo doobedu/špička poobede/večer//víkend):
1: Juh II - ŽST 15/20/15/30//20, ŽST - Kubra 30/40/30/30//40
2: Sihoť IV - Biskupice - Nozdrkovce 60/120/60/120//120, Biskupice - Shoping Zóna 30/120/30/120//120
3: -
4: škoslké spoje ráno tam, poobede späť
5: Juh I - Zlatovská 30/60/30/60//60
6: Sihoť IV - Zlatovská 60/120/60/120//120
7: Kubrica - Zlatovská 60/-/60/-//-
8: Sihoť IV - Juh II 20/30/20/30//60
9: Juh I - Istebnícka - VOP - Detské mestečko - Záblatie 60/120/60/120//180
10:*Juh II - Shopping Zone - ŽST - BIlla Sihoť IV (frekvencia spojov sa upraví s ohľadom na kapacitu a potreby linky 2, max. na 30/60/30/30//30).
11: Juh I - Kubrica 60/60/60/60//60
12: -
13: Záblatie - Zlatovce - Istebnícka - ŽST (30/60/30/60//60) - Billa - Sihoť IV (60/120/60/120//120)
14: -
15: Juh II - Zlatovská (30/60/30/60//-) - Záblatie (60/120/60/120//-)
16: -
17: Juh I - ŽST (TRENS) 40/60/40/60//-
18: Juh I - Sihoť IV 60/60/60/60//60
19: Juh II - VOP 60/-/120/-//-
20: ostáva
21: Juh II - Potočná ZŠ 60/120/60/120//120
22: Juh II - TRENS expres 30/-/30/-//-
23: Juh III - ŽST 40/60/60/60//120
28: Juh III - Sihoť IV 60/60/60/60//120
50: každú hodinu spoj
Opätovne by som v prípade potreby zaviedol aj spoje L7 Kubra - SAD na preťah vozidiel, ak to bude potrebné kvôli prejazdom. Prejazdy by sa primárne riešili linkami 5,6,7,15. Kapacita L1 ráno bude postačovať 15min, pretože TRENS-spoje budú riešené expresne po električnej na L22. L8 aj v špičke postačí 20 min, ak bude presne rozvrhnutá a zohľadnia sa aj spoje L18,21,28, pričom sa večer rovnako ako na L1 posilní na 30 min. interval. Na L6 dôjde k úbytku spojov, ale naopak predĺžia sa vybrané spoje L13 na sihoť tak, aby bol zachovaný súčasný počet spojov a ich optimalizácia. L1+8 ako aj L11+18 budú v dokonalom preklade na spoločnom úseku trate, rovnako konečne sa zrušia súbehy 8+18 a 11+17 ako aj 5+9 a najmä 23+28.
* - Pokiaľ nebude dokončené Laugaricio Shopping center, linka 10 premávať nebude.
1: Juh II - ŽST 15/20/15/30//20, ŽST - Kubra 30/40/30/30//40
2: Sihoť IV - Biskupice - Nozdrkovce 60/120/60/120//120, Biskupice - Shoping Zóna 30/120/30/120//120
3: -
4: škoslké spoje ráno tam, poobede späť
5: Juh I - Zlatovská 30/60/30/60//60
6: Sihoť IV - Zlatovská 60/120/60/120//120
7: Kubrica - Zlatovská 60/-/60/-//-
8: Sihoť IV - Juh II 20/30/20/30//60
9: Juh I - Istebnícka - VOP - Detské mestečko - Záblatie 60/120/60/120//180
10:*Juh II - Shopping Zone - ŽST - BIlla Sihoť IV (frekvencia spojov sa upraví s ohľadom na kapacitu a potreby linky 2, max. na 30/60/30/30//30).
11: Juh I - Kubrica 60/60/60/60//60
12: -
13: Záblatie - Zlatovce - Istebnícka - ŽST (30/60/30/60//60) - Billa - Sihoť IV (60/120/60/120//120)
14: -
15: Juh II - Zlatovská (30/60/30/60//-) - Záblatie (60/120/60/120//-)
16: -
17: Juh I - ŽST (TRENS) 40/60/40/60//-
18: Juh I - Sihoť IV 60/60/60/60//60
19: Juh II - VOP 60/-/120/-//-
20: ostáva
21: Juh II - Potočná ZŠ 60/120/60/120//120
22: Juh II - TRENS expres 30/-/30/-//-
23: Juh III - ŽST 40/60/60/60//120
28: Juh III - Sihoť IV 60/60/60/60//120
50: každú hodinu spoj
Opätovne by som v prípade potreby zaviedol aj spoje L7 Kubra - SAD na preťah vozidiel, ak to bude potrebné kvôli prejazdom. Prejazdy by sa primárne riešili linkami 5,6,7,15. Kapacita L1 ráno bude postačovať 15min, pretože TRENS-spoje budú riešené expresne po električnej na L22. L8 aj v špičke postačí 20 min, ak bude presne rozvrhnutá a zohľadnia sa aj spoje L18,21,28, pričom sa večer rovnako ako na L1 posilní na 30 min. interval. Na L6 dôjde k úbytku spojov, ale naopak predĺžia sa vybrané spoje L13 na sihoť tak, aby bol zachovaný súčasný počet spojov a ich optimalizácia. L1+8 ako aj L11+18 budú v dokonalom preklade na spoločnom úseku trate, rovnako konečne sa zrušia súbehy 8+18 a 11+17 ako aj 5+9 a najmä 23+28.
* - Pokiaľ nebude dokončené Laugaricio Shopping center, linka 10 premávať nebude.
mato5287