Reply on: capaCity #2651:
hlasoval som tiez za B961E z dobodky presne rovnakych dovodov ako ty;-)Re #2652 irizar: ak sa neurazis za tym co som napisal si stojim...
Re #2654 eraser: tak najprv robis takmer nezmyselnu revoluciu v Ziline, kde myslim maju dobre zabehnuty system GVTD a teraz tu chces zmenit MHD od zakladu?:) ale nie no snaha sa ocenuje,a le spytam sa ta, bol si niekedy vobec v Trencine? To by ludia museli takmer pri kazdej ceste kamkolvek prestupovat a to v tak malom meste ako je Trencin, napr. aj ja do skoly. momentalne sa dostanem L11, 17 a nudzovo L1. potom by som musel ist zazracne ocislovanou L5 a niekde prestupit na L13 alebo 23. a to potom dakujem bud by som siel L8 na Sihot a odtial k Maxu pesu alebo by som isiel peso rovno z Juhu na biku. a na taku MHD by som sa zvysoka...a aj mnozstvo cestujucich.
Tak ako v Ziline ma historicku podobu napr. L3, ktora vzdy chodila cez/na Borik a neda sa zamenit "trojkosestnastkou" zo 100 roznych dovodov tak sa neda podla mna menit "historicke" cislovanie v TN na ktore su ludia zvyknuti. Predstava je to pekna ale dobre si pamatam aka nespokojnost bola po 1.7.2002 ked zmenili iba L1,11 a 8,18 konecne, ludia nadavali a vela cestujucich odislo od MHD. Predstavy su to sice pekne, tu L13 som si aj ja takto predstavoval kedysi v mojom navrhu s co najmensim poctom liniek. ale uprimne take nieco by bola pre MHD TN katastrofa, navrh je to pekny ale to je vsetko. Ludia by museli prestupovat takmer odvsadial vsade a v takom meste ako je TN kde sa da prejst aj peso s jedneho konca mesta na druhy...alebo napr. preco z centra Juhu teda Gen. Svobodu si ponechal 1 plnohodnotnu linku a to neviem preco cez vikend az s 12min. a v sedle prac. dna len s 15min. intervalom. mozno tebe ak si Bratislavcan zijuci v Petrzalke to pride ako rozumne riesenie, lenze TN nema ani polovicu obyvatelov Petrzalky
Spirits
Trencin nie je vobec ziadny gigant, aby sa taketo (nie len) informacne veci nedali odstranit a znizit na uplne minimum. Ak neexistuju paky zo strany SAD, mali by byt vytvorene zo strany objednavatela a teda mesta! A hlavne kompetentnych!!! Tu by sa mozno aj hodili mena....
No na druhej strane by som si do buducna vedel predstavit aj skvalitnenie pracovnych podmienok pre vodicov(napr. instalovanie klimatizacie by im mohlo v letnych mesiacho padnut vhod). No predtym musia byt podla mojho nazoru vozidla doplnene o interne vizualne a akustiskusticke oznamovace. To pokladam pri obnovenom vozovom parku za technicku prioritu!