Je síce pravda, že na činnosti, ktoré súvisia so zabezpečovaním verejnej dopravy, sa vzťahuje aj možnosť verejnej kontroly, ale to ešte neznaména, že Ťa musia pustiť do vozovne, ktorá je vo vlastníctve súkromnej spoločnosti SAD Trenčín a nemusia sa v nej vykonávať len úkony súvisiace so zabezpečovaním verejnej dopravy. Ale, ako si správne poznamenal, nie je tam už teraz veľmi čo skrývať, hoci niektoré veci, čo som tam videl v minulosti, by som radšej nikdy v živote nevidel...
tu by som nesúhlasil. SAD je dotovaná z našich peňazí, a preto sa na ňu vzťahuje tiež verejná kontrola. Dokonca každý má právo nahliadnuť a vyhotoviť si kópiu Zmluvy o preprave vo verejnom záujme. Len sa asi všetci boja, že objavíme tie zlaté trenky čo sa asi v garáži schovávajú...inak vzhľadom k tomu, že tam majú taký relatívne nový vozový park, by som sa s ním chválil a nie robil tajnosti. Ale tak čo už, je to v ľuďoch.
Re #2546 capaCity: Pod "červeným zázrakmi z Vysokého Mýta" som myslel celočervené Karosy 950-ového radu, nie 700-ky. Š 11 som už v Trenčíne v pravidelnej premávke nezažil, najstaršie vozidlá, akými som sa v TN viezol, boli Ikarusy 280 (niekedy si snáď nájdem čas všetky svoje fotky Ikarusov nahádzať na net). V DPB to tiež nie je také ružové s pridávaním fotiek z vozovní aj dielní, občas s tým niekto robí problémy (nakoľko som Bratislavčan, viem o tom svoje...). Ale tak či tak je tu jeden zásadný rozdiel - DPB je mestská organizácia a teda každý má právo "dozerať", či sa s peniazmi daňových poplatníkov v nej nakladá tak, ako sa nakladať má, ale SAD TN je súkromná firma a tá už povinnosti "byť pre všetkých otvorená" nemá...
Včerajšia výprava:
19:17, L8, #39 Sihoť IV smer Juh.
19:35, L1, #78 Soblahovská smer Juh - bus neoznačený zozadu zboku a spredu linková zadná tabuľa s dákym textom. No úžasné ? ? ?
dobre! ja donesiem tvrdý chlast a ty pivo...a najdôležitejšie komponenty by boli ? .
Inak draxter zháňa dáke foto Škody ŠM 11 z MHD TN z 80. rokov. Dúfam, že sa podarí.
No škoda, rád by som si pozrel aj iné TN autobusy než Vrakosy 7--. ? . Myslím si, že SADka by mohla byť benevolentnejšia (napr. na imhd/ba je veľa foto priamo od DPB)...
potom by si možno vedel odpovedať na otázku (neporušíš tým sľub ohľadne fotiek), že či Ikarus TN-711AM bol po celý čas jeden voz, alebo EČ bolo vymieňané s nejakým iným vozom. Btw. nejaká škoda ŠM 11 sa u teba nenachádza? Poslednú si pamätám na L6 cca v 1988.
Dakujem za pochvalu. ? Z vozovne SAD TN na Zlatovskej mam dost fotiek, aj z cias, ked v nej este neboli cervene zazraky z Vysokeho Myta, ale podmienka zo strany SAD TN, aby som tam mohol fotit, bola ta, ze tie fotky nikde nezverejnim... Ak by som to porusil, je dost pravdepodobne, ze by som sa tam uz nikdy nedostal. Aj ked netrvdim, ze netuzim po nicom inom, ako navstivit tu vozovnu, no nerad by som bol rozhadany s istymi predstavitelmi tejto spolocnosti.
Re #2521 S499.1023: Samozrejme, ze aj od Teba som cakal zapornu reakciu, bol by som prekvapeny, keby nie. Ale mne zas pripada byt tento Tvoj prispevok maximalne slabomyselny, lebo si ho nepodlozil nijakym argumentom. ? Mimochodom, tu charakteristiku "interurban" som si nevycucal z prsta, mam to z jednej publikacie o interurbans priamo z USA, ktoru som mal nedavno pozicanu...
aha, teraz uz viem co myslis, tak to mas pravdu. myslim ze sposobov je dost len by sa muselo chciet ale pri navsteve v SAD mi bolo povedane ze to pridu z polska opravit ale uz ubehol nejaky ten mesiac a to ze sa vyrobila dopredu tabulka nevesti nic dobreho, zeby uz C18M nebol v zaruke?
Akurát že Žilinčania to majú už z výroby a neviem, či by to nejako nenarušilo záruku. A samozrejme, bude to vyzerať dosť absurdne. Vždy keď to v Žiline vidím, neviem či sa mám smiať alebo prevracať oči.
a ty by si tie sroby chcel navrtat do skla???povedz mi, ze kde v citelise sa da namontovat drziak....aj v novych karosach by to bol problem, podla mna by boli dobre tie co som ja spominal, na tie pricucky, ci ako sa tomu hovori
podla mna sa ta RTOcka nachadza v ZA ale niesom si isty...bolo by super nejaka prehliadka oficialna SAD urcite by som sa zucastnil.
Re #2538 capaCity: no len dodam ze co sa tyka toho autobusova stanica kedze je to konecna tak to svieti na kazdom buse co ide na stanicu v hornom riadku a co ide do kubrej takisto, tak si myslim ze ludi nema co mylit len zo zaciatku po zmene ale myslim ze uz si zvykli. vetvit L1 na ine by bol asi krok spät, neviem ako to vidia ostatni ale vidi sa mi ze vacsina je ineho nazoru
Ten nápad s nápisom "zrýchlený spoj" sa mi celkom pozdáva, navrhni to SADke a takisto by tam mohlo byť napísať "Premáva po stanicu". Myslím si, že výpis všetkých zastávok nie je dôležitý (popravde som to videl ešte len na EM Testoch)...
no a myslim ze ak by nebolo luto novych vozidiel, mohli by sa stare drziaky tabul namontovat aj do novych vozidiel v pripade ze tabula nefunguje, ked sa mohli do #01 montovat drziaky na zavesy z nejakeho primestskeho busu...
z draxterovych navrhov sa mi tiez najviac paci 1A avsak nezavadzal by som to ako naplno platnu linku, len na svetelnych tabuliach by mohlo svietit to A-cko pre lepsiu orientaciu a pri zrychlenych spojoch by som navrhoval aby v hornom riadku svietila konecna a v dolnom len "zrychleny spoj" a bolo by po probleme ani by nebolo treba dalsie 2 linky z ktorych jedna by mala 2, maximalne 3 spoje za den:)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mathre