Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
pridavam svoje postrehy:
L1 11.55Kubra a 12.40Juh #21 namiesto #74, cize tym padom nemohol ist na garantovanom NP 12.57 L15
L2 12.30 #75 namiesto #34
L1 13.00 #43 namiesto #75
L11 12.30 #84 namiesto #02 porusena garantovanost NP!
L1 11.45 #36 meskanie cca 10 minut
navyse viacero vodicov neslo na svojich autobusoch ale mali navzajom vymenene sluzby
Reply on: draxter #1761:
no a ešte sa doplním:

L23 - 08:50 namiesto garantovaného nízkopodlažného autobusu, ktorým býva #21, išiel klasický #43 - B9652E.

Takže SAD opäť nedodržiava "i" v CP. ❗
Z dnešnej výpravy:
L1: #51 /11:15 Kubra námestie/
L2: #41, #03 /11:36 Opatovská/
L6: #03 /08:40, Opatovská VÚO, #79 /11:36 Opatovská/
L8: #74 - vozidlo neoznačené zozadu! /Opatovská VÚO o 08:48/
L21: #02 /08:50 Opatovská/ a #77 /11:36 Opatovská/
- vozidlo #77 naviac absolútne neoznačené: spredu len číslo, zboku a zozadu nič! SAD by s tým už ozaj mala niečo robiť!


Vozidlo #53 o 10:25 na prejazde na moste do vozovne.
Vozidlo #21 o 10:00 na L1 pri Rozmarínovej smer Juh.

Súhrn: z "tabuľkových vozidiel" videných počas dnešného doobeda 2 z 3 neoznačené podľa zákona! /74 a 77, 79 označené/ ❗ ? ? ?
tento tyzden mozno viediet zalohovat vodicku na #71, teda hlavne L7, celkom zaujimavy pohlad:)
Bohuzial musim potvrdit vsetky kvorkove tvrdenia, este doplnim ze slaba prepravna kapacita v spicke na Juh2 podla mojho nazoru je sposobena hlavne neefektivnym nasadenim vozidiel aj klbovych, prejazdov v spicke, subehov. dalo by sa to vyriesit s ponechanim stejnych vozokilometrov ale prehodnotenim nasadenia klbov (#21-L5, L23).
Po zhodnotení prevádzky MHD za uplynulý mesiac vyvstávajú nasledovné problémy:

- pretrvávajúce neoznačovanie busov radu 700 /spredu,zozadu a zboku/
- nasadzovanie najhorších vrakov na linku 50 a víkendové linky
- nepostačujúca prepravná kapacita v špičke a celkovo na Juh II po 18:30 hod
- pretrvávajúci dokonalý "nepreklad" liniek 23+28 a vláčiky
- nevyhovujúce označníky a CP /linky 2,6 a všetky Baumaxové/
- slabé využitie NP vozidiel cez víkend a ich neprehľadné a zložité nasadzovanie
- nevhodné parkovanie vozidiel po meste

Prevádzka má /na prekvapenie/ aj svoje plusy:
- dodržiavanie "i" nasadenia NP vozidiel
- lepšie dodržiavanie CP v porovnaní s minulosťou
- vylepenie nového CP s platnoťou od 01.03.2008 na zastávky
Reply on: milan005 #1757:
Sak to je asi ich logika. Naco cez vikendy davat nowe busi, a klby?? Asi si mislia ze cez vikend ludia nepotrebuju NP...
inak dnes ma napadlo to, ze cez vikend jazdia takmer vsetky stare Karosy, konkretne vozidla #72, 73, 74, 75, 81, 82, 87 a zrejme 83 ako nocna linka, takze pocas vikendov nieje nudza o trencianske haraburdy(teda aby som bol presny namiesto 72, 73, 82 mozno vidiet 42,40,37), hlavne ta 81 mi lezi na srdci, preco by namiesto nej nemohla jazdit nejaka B952 co stoji vo vozovni, napr. 37(pokial teda nejazdi namiesto 82), 38(43), 40(73) a dalsie, urcite by to bolo tak lepsie. a takisto polovica NP stoji vo vozovni, no to uz sme spominali...
vsimol som si ze obaja vodici z #52 jazdia okrem tohto busu aj na linke Trencin-VAILLANT GROUP dopravcu LETTRANS, no neviem teda ako to stihaju:) zrejme kvoli tomu jazdi za nich na #52 cas od casu iny vodic
Reply on: 810zssk #1754:
aj tak si myslim, ze je dobre to, ze trat pojde cez mesto, neviem ako by to bolo keby napr. z Juhu cestujuci k vlaku museli chodit niekde do zavazia, ako by sa tam tahala MHD, alebo to ze aut. stanica od zeleznicnej by potom boli od seba niekolko kilometrov. zrejme to bude dobre tak ako to bude, spravia sa nove podjazdy a stary zel. most urcite tiez najde dobre vyuzitie.
Reply on: milan005 #1749:
Aj ja sa pripajam...
Reply on: milan005 #1749:
pripajam sa 🙂
Reply on: milan005 #1744:
potvrdzujem, lebo mi to povedal ten vodic, co bol vtedy v marone...
Rovnako sa pripájam s blahoželaním Jurajovi, a to nielen tomu nášmu, ktorému dúfam časom starosti ustúpia, a pribudne radosť z dobre vykonanej práce! ☺
Juraj prajem vsetko najlepsie k Tvojim meninam a castejsie sa pripajaj do diskusie:)
Reply on: milan005 #1747:
opravujem zrychleny spoj na L6 7.20 pri #03
Reply on: kvorka #1746:
v dalsi klb uz nedufam, bol som poteseny ked pribudol aspon 1 NP ale keby bol este 1 nenadaval by som, mohla by sa potom L1 v spicke zabezpecit takmer uplne klbova. a este k tomu co som napisal som zabudol dodat ze vychadzam z dnesneho stavu, takze zaradenie tych citelisov som daval podla toho kde jazdia dnes ich predchodcovia s malymi zmenami aby jazdili efektivnejsie, pretoze teraz su nasadzovane zvlastne no.
#03-zrejme ranny spoj 5.25 na L16, spoje na L2 do LOT rano,zrychleny spoj 7.20 na L2, dopoludnia neviem presne kde jazdi kedze neni zaznacena ako garantovana a popoludni L6 12.40, L13 1 spoj, L16, potom zrejme opat L6.
#04-rano spoj na L20, potom L21, 11 a 5 do vozovne. poobede L6, 15 potom zrejme spoj na L20 z LOT, L11 potom neviem kde sa zdrzuje a vecer L21, spoj z Leoni pre Juzanov z poobednej a posledny spoj na L21
domnievam sa ze #02,03 maju cez vikend zopar dlhych prejazdov JUH1-Sihot, JUH2-Aut. stanica, Biskupice-JUH1, Aut. stanica-SAD-Zablatie, Sihot-Aut. stanica, neviem ci som vymenoval vsetky a to su len na 2 busoch a niektore moznosti aj viac krat
Dobrý interval aj po 16:00 je základ! Presne tak. A mohol by pribudnúť ešte jeden Citelis 18M /za 759AM/, čím by bolo oveľa lepšie možné pokryť ranný a poobedňajší dopyt.

L1 a L8 sú kľúčové linky, a preto interval 30 min by bol namieste.
Reply on: kvorka #1743:
myslim ze dokonca roka CP nezmenia ako uz spomenul draxter, a dovtedy snad pribudnu citelisy od #05 do #10 kedze dokonca roka maju byt vyradene zrejme 81, 82, 83, 84, 87 vychadza to presne ale ak nasadia dalsie citelisy v ramci sucasneho stavu budu musiet znovu zmenit vypravu pretoze napr. #82 sa strieda kazdy tyzden s #37. tak ako ked Citelisy 02, 05 nahradili 78, 79 ale kedze sa 78 povodne striedala so 71 tak tu prehodili nakoniec namiesto 79 na L7. takze uz mozno nehovorit pri zmene CP len o 6 NP vozidlach ale o 11. tak moj nazor:
#21 - L1/8 len v "x"
#01 - L18/5
#02 - L11/18/5
#03 - L2/6/13
#04 - L21/23/28
#05 - L8/15
#06(81) - L17/11/5
#07(37) - L2/6/8/15
#08(83) - L1/17/19/21/5 prip. 18
#09(82) - L2/6/8/15
#10(87) - L1/17/19/21/5 prip. 18
v zatvorke su vozidla ktore by Citelisy nahradili, s tym ze 37 by sa presunula namiesto 84, ktora ma byt vyradena avsak jej poradie nieje vhodne pre citelis, pretoze ma len malo spojov a tym padom by sa 07/09 mohli striedat ako doteraz 37/82. Na L18 by som navrhoval zaviest celodenny 60min. interval avsak to je s jednym vozidlom nemozne, preto som za, aby sa vozidla striedali navzajom medzi linkami ktore jazdia na jednu konecnu, prip. minimalny pocet prejazdov ale nie v spicke. Na L5/6/13/15 by vozidla mohli robit zjazdy a tankovanie do SAD. Na L19 by som ponechal Citelisy tak ako tam dnes jazdia 83/87, jedna z 2 liniek ktore idu z JuhuII. k nemocnici, prip. 08/10 aj na L3. a dalsie linky s hojnym vyskytom NP by mohli byt 1, 2, 8, 11. Taktiez by sa mali objavit NP aj na JuhuIII avsak tam som zasadne proti akymkolvek klbovym vozidlam a naopak som za posilnenie solo spojov. Klbove vozidla ako sme uz viaceri vraveli v takomto nasadeni: L1-(3)šp.+sedlo(2-3) L8-(1)šp.+doobednajsie sedlo(1) L15-(1)šp. s tym ze NP by jazdil striedavo medzi L1 a 8, tak aby mu vychadzali prestavky a zjazd, vyjazd, tankovanie by robil nejaky ten spoj na L15. Premavka autobusov by mala byt silnejsia poobede, pretoze ten utlm proti povodnemu CP je vyrazny. Na L8 by som povedal minimalne o 50% menej podvecernych spojov. takze L1/8 vecer obe interval 30 min. ak by nebola dostatocna vytazenost mozu jazdit sola, ale myslim ze vytazenost bude pri dobrom preklade.
jedna informacia mimo temu;-) vodici z Citelisu #21 jazdia podla vsetkeho cez vikendy na striedacku na #81 s vodicmi co na nej jazdia v "x" kto mozete potvrdte alebo vyvratte

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.