Na tema Ikarusy v TN by som sa rad spytal pamatnikov na par veci, teda pokial si ich pamataju ? S kolegami zrovna dokoncujeme prehlad vyradenych Ikarusov na www.mhdtn.estranky.cz, udaje chceme aktualizovat postupne aj tu. Kto mi moze potvrdit/vyvratit nasledovne informacie:
1. V TN udajne jazdili 2 Ikarusy s ECV - TN-711AM (oba vacsinou na L18). K ich vzajomnej vymene (vyradenie/zaradenie) malo dojst v roku 2001. Je pravdou ze prvy z tychto vozov, ktory bol vyradeny zaciatkom roka 2001, je udajne ex-bratislavsky #1832/II? Nastupcom prveho vozu je podla vsetkeho 280.08/A z ČSAD Kladno #15). Ten druhy voz si pamatam dokonale, prvy len matne, takze nie som schopny posudit, ci ide o 2 rozne autobusy?
2. Dalsou takouto dvojicou boli Ikarusy s ECV - TN-642AM. Prvy voz bol prastary Ikarus, bordovo-fialovej farby, ktory pravidelne jazdil na L15, zaujimavy bol tym ze islo o predny diel z 280.10 a zadny diel mal z 280.08, cize voz mal len 3 dvere. Na zadnom diely boli k videniu este trilexove disky. Tento voz bol stiahnuty z pravidelnej L15 v roku 1998, no do konca roku 2001 sluzil ako zaloha pre klbove autobusy. Jeho ECV mal udajne prevziat Ikarus 280.08 z ČSAD Kladno #14), ktory najprv zacal na L18 a potom sa udomacnil na L15 kde vydrzal do marca 2003.
Ktokolvek sa moze vecne a konkretne vyjadrit k pravdivosti tychto udajov, budem zvedavy na vase odpovede.
1. V TN udajne jazdili 2 Ikarusy s ECV - TN-711AM (oba vacsinou na L18). K ich vzajomnej vymene (vyradenie/zaradenie) malo dojst v roku 2001. Je pravdou ze prvy z tychto vozov, ktory bol vyradeny zaciatkom roka 2001, je udajne ex-bratislavsky #1832/II? Nastupcom prveho vozu je podla vsetkeho 280.08/A z ČSAD Kladno #15). Ten druhy voz si pamatam dokonale, prvy len matne, takze nie som schopny posudit, ci ide o 2 rozne autobusy?
2. Dalsou takouto dvojicou boli Ikarusy s ECV - TN-642AM. Prvy voz bol prastary Ikarus, bordovo-fialovej farby, ktory pravidelne jazdil na L15, zaujimavy bol tym ze islo o predny diel z 280.10 a zadny diel mal z 280.08, cize voz mal len 3 dvere. Na zadnom diely boli k videniu este trilexove disky. Tento voz bol stiahnuty z pravidelnej L15 v roku 1998, no do konca roku 2001 sluzil ako zaloha pre klbove autobusy. Jeho ECV mal udajne prevziat Ikarus 280.08 z ČSAD Kladno #14), ktory najprv zacal na L18 a potom sa udomacnil na L15 kde vydrzal do marca 2003.
Ktokolvek sa moze vecne a konkretne vyjadrit k pravdivosti tychto udajov, budem zvedavy na vase odpovede.
milan005
takisto na l. 23 jazdil Karlovarsky Irakus 7:05 ktory potom robil spoj zo stanice na l. 13 7:35 mal oznacenie tabulkou ako skolsky. inak chcel som sa spytat co je pravdy na cisto klbovej l. 7? pokial viem v rannej a poobednajsej spicke jazdila na nej kratka Karosa a iba rano v sedle robili na nej prejazdy klbaky z l. 1.
A na l. 6 bol este davnejsie klbovy spoj 14.15 zo Zamostia, ktory potom siel zo Sihote na l. 8 14.50 a z Juhu konecne na domovskej l. 22 15.25:) no a posledna zaujimavost boli klbove autobusy na l. 5 vo vecernych hodinach zo Saratovskej to bol spoj 20:00 na ktorom slo vozidlo z l. 1 za nim isli dalsie solo spoje 20:10 50 bolo to zbytocne minanie nafty pretoze vacsinou tieto busy isli od SADky naprazdno späť na Juh. a od VOD-EKO chodieval klbak 20:15 neskor to bolo solo vozidlo