Ešte pridám, že sólo linky boli do veľkovyraďovania Ikarusov tieto:
2,6,9,11,12,13,16,19,20,21,23 a X.
pred zrušením boli sólo aj 3,4,10 a 14.
Vždy však bolo možné aj na niektorých spojoch /hoci nie pravidelne/ stretnúť ikarus.
-----------------------------
Stav teraz už popísaný bol, ale v prípade mimoriadností, píšte...
2,6,9,11,12,13,16,19,20,21,23 a X.
pred zrušením boli sólo aj 3,4,10 a 14.
Vždy však bolo možné aj na niektorých spojoch /hoci nie pravidelne/ stretnúť ikarus.
-----------------------------
Stav teraz už popísaný bol, ale v prípade mimoriadností, píšte...
draxter
Kĺbáky bolo možné vidieť aj na poslednom večernom spoji L11 na Juh, doobedu preťah kĺbu na L6, ktorým chodil Ikarus z vozovne na poradie linky 8. Kĺbák sa zjavil aj na dvojke v poobednej špičke, pričom aj na 17 a 23 si zajazdili. Raz som sa zviezol ním dokonca aj na 21! a niekedy v roku 1999 aj na L9.
Inak údajne aj teraz vidieť 961 na L23 občas, neviem čo je na tom pravdy, možno ranný spoj do Tosky. Ale postrehy z praxe privítam tiež...