Napriek tejto zlej situácii, v najbližších dňoch bude priestor pre foto nadšencov nakoľko v premávke MHD TN budú nasadené vozidlá z iných prevádzok. Čiže aspoň "šotouši" si prídu na svoje
Aktuálne sa vynecháva random, ale ako píše LUK, je snaha, aby to vynechávalo čo najviac na sídliskových linkách, kde existuje náhrada.
Zároveň sa paralelne:
* pripravuje plán na riadené (nie random) vynechávanie spojov v ďalších dňoch, ak situácia bude pokračovať
* rieši presun autobusov z iných prevádzok Transdev s cieľom vynechávaniu spojov čo najskôr úplne zamedziť
Zdá sa však, že v najbližších dňoch sa budú na linkách MHD TN objavovať autobusy iných dopravcov.
Čudujem sa, že títo primátori neobjavili trebišovský model. Myslím si že úplne ideálny, finančne udržateľný, efektívny a vhodnou mierou šetriaci verejné financie.
Pokiaľ ide o Trebišov, aspoň podľa toho, čo som sa špáral v zmluvách, tak autonómna objednávka ich stála 130.000 € ročne a objednávka cez KSK ich stojí 90.000 € ročne. To je viac ako 30 % úspora za rovnaké služby.
Však nech, ak to bude dajme tomu 6 párov, nech si to skúsia kto im to a za koľko odjazdí. Naopak, Dubnica ak nechce znížiť štandard, nech priplatí a je to. Však DCA je cca 24tisícové mesto, porovnajme to:
a) Lučenec má MHD - 5 liniek (1 nosná)
b) R. Sobota má MHD - 4 linky
c) Topoľčany majú MHD - 13 liniek (2 nosné, počet je daný spôsobom číslovania tam i späť)
d) Žiar nad Hronom má MHD - 4 linky (1 nosná) a ten má len 17.000
e) Handlová má MHD - 2 linky a má 16.000
Tak čomu sa ešte diviť?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hradek