A kto ťa pasoval na tohto strážcu? Čím si to tí Trenčania zaslúžili, že práve ty ich máš zastupovať a strážiť? Je mi lúto všetkých slušných ľudí, ktorí s tebou musia prichádzať do kontaktu v reálnom svete!
Nuž predsa o čo ti ide? Mňa ako strážcu verejnosti vždy zaujíma o čo nám ide! Si na veľkom omyle. Tak neklam! Konšpiruje Rybníček a spol. Láskavo si preber históriu a potom tu píš!Nás nedostihneš . Klamár!
Dolnopaprčiari, svedkovia Rybníčka a Bašku! Nás nedostihnete! Nekomentujte príspevky chrabrých Slovákov! Za lepšiu dopravu v meste Trenčín! Vivat Slovensko! Draxter nedaj sa!
Dnešná doba na Slovensku. Všetci sa vyhovárajú na všetkých! Som práve v Maďarsku a ejhľa nik sa nepozastavuje napríklad nad výhodami starších spoluobčanov - zľavy na dopravu! Každý to berie ako s a m o z r e j m o s ť! Na Slovensku z toho robia sviniari politickí ešte aj politickú tému. Preto je potrené aj tu na tomto fóre hovoriť zo srdca a rozumu. A samozrejme politicko - organizačné pričesky / TSK/- darmožráči - treba to okamžite zrušiť! Obyčajní prehadzovači nimi nezarobených peňazí. A ešte ich aj tu ochraňujte. V živote nič nedosiahnete /me/. Večne poklonkujúci Slováci.
Nemusí vzniknúť už MHD, porzi sa ako to je aj v BBSK: MHD BR zrušená a integrovaná, mesto prispieva (druhá vec je tá, že všetky linky sú teraz 400 - na hlavu). Takže kľudne "systém" MHD nemusí vzniknúť, ale nejaký finančný príspevok. Inak nič nové si neobjavil, pretože aj v minulosti bola prímestská linka tá, čo sa spája 2 a viac obcí, nie čo ide v rámci mesta ako pseudoMHD.
IDS novinky: Zákon hovorí, že o dopravnú obslužnosť na svojom území sa majú postarať samotné mestá https://www.tsk.sk/aktualne-spravy.html?page_id=218055
Mestá Myjava, Stará Turá, Handlová, Dubnica nad Váhom, Ilava a Bánovce nad Bebravou si budú musieť zabezpečiť vlastnú mestskú dopravu alebo sa na nákladoch spolupodieľať s TSK.
Názor: Nemalo by sa to komplikovať; naďalej by mal dopravu zabezpečovať kraj. Vznik niekoľkých nových mini-MHD, každej s vlastnými podmienkami, tarifami a mentalitou 90. rokov, nikomu neprospeje.
Ha, skúsení životní harcovníci dobre vedia, čo je to ,,že neaktuálna téma,,. Politickí darebáci ,čo si zadky vyvážajú na služobných autách napríklad Rybníček a spol a tiež VUCkár Baška a spol. veru miešačku plniť počas výstavby nového mosta nebudú. Už dosť občanov je na týchto mamlasov najedovaných.
Keď vidím tie plány na podzemnú predložku cesty 1.triedy, tak to je nereálne najbližších 25 rokov. Most má vlastné všetky nedeľu, a aj tak to trvá a sú tam zásadne chyby procedurálne ho charakteru. Takto sa doprava v meste nezlepší minimálne 5 rokov.
Pritom iné veci tiež drieku: sľubované nové zastávky, tabule, ani bus pruhy nikde.
Aká neaktuálnost? Meškanie s rekonštrukciou je prúser že väčší asi v meste s takou dopravnou situáciou ani nemôže byť. A pritom ani iné riešenia nevidno: preťažené dve (jediné dve) napojenia územia za traťou 120 na Bratislavskú, preťažená spojnica 507/II už desaťročie a nová cesta či rozšírenie nikde. Plus ten most. Už sa mal stavať tretí.
Márnosť, vráťme túto odveci a navyše neaktuálnu diskusiu späť k téme otázkou, aký je plán pre prípad uzavretia starého mosta?
Počítajte minimálne s týmito scenármi: most je uzavretý plánovane krátkodobo, most je uzavretý plánovane dlhodobo, most je uzavretý neplánovane dlhodobo.
Viem o tom. Tiež si to tu aj viac krát písal. Samozrejme je potrebné ti poďakovať za stanovisko. Najviac ma však trápi názor veľkého pašu - tu v kocúrkove sú iba odborníci / bolo vidieť aj za Corony - všetko pozatvárali/! Most bude, ale ten , ktorý nespĺňa normy pre vodnú cestu. / železná opacha za 30 miliónov € !!!/ Už sa dokonca o tejto veci vyjadril na stránke mesta aj nejaký veštec. Štandardne ako stále tvrdím - je to o prioritách. A priorita pašu a spol je p o p u l i z m u s! Mosty treba, spájajú život.
PtrkHrnk
Mestá Myjava, Stará Turá, Handlová, Dubnica nad Váhom, Ilava a Bánovce nad Bebravou si budú musieť zabezpečiť vlastnú mestskú dopravu alebo sa na nákladoch spolupodieľať s TSK.
Názor: Nemalo by sa to komplikovať; naďalej by mal dopravu zabezpečovať kraj. Vznik niekoľkých nových mini-MHD, každej s vlastnými podmienkami, tarifami a mentalitou 90. rokov, nikomu neprospeje.