Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Mňa zaujalo toto:
https://trencin.sk/aktuality/o-rozkopavkach-v-kubrej-a-kubrici/
- neviem presný rozsah, ale je to šanca spraviť poriadne ulicu pre potreby prevádzky MHD
Reply on: kvorka #16162:
Tak to je asi ešte pred nástupom poobednej špičky.
Mal som možnosť v utorok navštíviť výbornú reštauráciu Bosco v Zlatovciach - Vinohradoch. Pri tej príležitosti som si pozrel vyťaženosť linky 3 a oba spoje ktoré som medzi 12:15 a 13:00 videl, mali 5 resp. 6 ľudí. Cestou som ešte videl linku 24 z Belej k LOT - tento pohľad na MHD som zažil premiérovo, na zastávke LOT čakalo cca 9ľudí. A zato som chcel vedieť, čo pozorujete, ako to vyzerá s vyťažením linky 3, prišla mi fakt slabá. Alebo to zodpovedá priemeru v TN?
Kocúrkovo - Trenčín je Európske hlavné mesto kultúry 2026, alebo / neideologicky / čo páni kapitalisti v železničnej doprave na Slovensku už dosiahli. Toto je odkaz darebákom na miestnej , teda rozumej kocúrkovskej úrovni, ale aj tej vyššej , hentam v tej Bratislave a spol. Však sa hádam aj trocha zamyslia, pokiaľ sa opäť rozhodnú ísť oberať národ / pravda Rybníček a tvoja železná opacha/. Tu odkaz , ktorý nik z darebákov cenzurovať naozaj nebude.
https://www.stream.cz/cina-pro-pokrocile/cinanka-ve-slovenskych-vlacich-mel-bych-se-stydet-65222169#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.context
🤬
Reply on: pešiak #16158:
Prejazdnosť má byť, bez debaty. A ak je to ulica s MHD, tak o to viac.
Reply on: pešiak #16157:
Veľmi pekne ďakujem dolnopaprčiarovi čo mi dal svoj trapný odkaz. Ale bojovať sa bude, tentoraz za bezproblémový priechod autobusov po ulici Derku. Dnes som tadiaľ išiel a ani jedna zavadzajúca kára tam už nestála. Takže sa môžem domnievať, že tvoja paprča je proti priechodu po tejto ulici. Ale neboj sa , tvoja paprča brzdiacim darebákom na Derkovej nepomôže. 😃
Reply on: pešiak #16115:
Dnes kamarát volal, že poslal podnet náčelníkovi veľkému hadovi MsP v kocúrkove ohľadne vozidiel , ktoré statočne porušujú vyhlášku /zákon/ na problémovej ceste J.Derku. Údajne tam v spokojnosti stálo cez 7 áut a nič. Nuž uvidíme, čo Rybníčkovo komando ukáže ostatným , ako vie zatočiť s nespratníkmi. Budem dopĺňať. Hŕ na nich. 😃
Reply on: Pablo #16155:
Nič to, aktuálne sa s tými vozmi hýbe, takže mňa hneď zaujalo, že čo zas neviem 😃
Reply on: draxter #16154:
ano, som sa sekol. moja chyba 🙂
Reply on: milan007 #16152:
MHD v PD, prelakovany do PD farieb
Neviete dakto kde skončil Crossway #21
Reply on: ajjo #16150:
Presne ten úsek je rozhodujúci. Lebo na zvyšku to ide rozložiť a prípadne i posilniť inak.
Reply on: draxter #16149:
Ten štvorlístok tu už dávno mohol byť aspoň v obmedzenej podobe (prvotný návrh N2), žiaľ, asi je tak veľký dopyt po cestovaní zo Sihote na Juh o 2 ráno, že sa od tohto trasovania upustilo a tým Pod Sokolice a Kubrá stratili obsluhu.
Otázne je, či by mala samostatná N4 pri podobnej prevádzke ako N3 aj nejakú rozumnú vyťaženosť (možno ten piatok v lete predsalen, inak asi nie). To bude mať ale zmysel vyhodnocovať až po lete, vtedy sa ukáže potenciál N-liniek naplno.

Čo sa týka slabšej 11: podla mňa mohla chodiť naozaj viac obsadená, a to preto, lebo jej 2 spoje za hodinu (krátky voz) ako jediné spolu s 2 spojmi 1tky obsluhovali Max. Teraz je tam každých 15 min 1tka (kĺb) plus 16tka. Tým, že na Sihoť je ponuka ovela väčšia, cestujúci sa rozložia aj do iných spojov a preto aj možno 11tka prepraví na úseku po Kubrú menej ľudí. Rozhodujúci je však úsek Kubrá-Kubrica, či tam nenastal pokles.
Reply on: milan007 #16146:
Vznikol by nočný štvorlístok, nie zlý nápad
Reply on: TomoSK #16147:
Nech som v obraze aj ja, bavíme sa o náraste 7%, ktorý je čo za hodnotu - na spoj či celkovo?
Reply on: milan007 #16146:
Realita je, že linkou 23 cestuje viac ľudí a jej prevádzka stojí vďaka skráteniu značne menší objem vozokilometrov, aj napriek tomu, že je tých spojov viac. Podľa teba to nie je úžasné číslo, čo je v poriadku, za menej financií ňou však prepravujeme viac cestujúcich. A to podotýkam, že nárast sa nemeral za celú trasu, tj. vrátane "náhodných" cestujúcich po meste, ale len za zastávky Východná a Lavičková. To znamená, že navzdory skráteniu cestujúcich oslovuje.
Reply on: TomoSK #16145:
OK, ale 7% nie je zrovna úžasné číslo, čakal som pri tom náraste počtu spojov zjavne vyšší počet prepravených, predsa len spojov je viac než len o 7% viac. 23 má ozaj málo cieľov, aby človek nešiel radšej 1,7,8 či 25. Ani mňa ako obyvateľa Juhu žiaľ vôbec neoslovuje, keďže to mám rovnako hore i dolu. A keď tak skôr ráno, cez víkend v podstate nikde, kde sa občas MHD vyberie môj syn (hokej, tenis, motokáry, Laugaricio či Max, nič nie je v trase).

Čo tak po vzore vianoc a silvestra urobiť vetvu do Kubrej, vtedy jazdili N1-3 a 16, žeby to v noci bolo rovnaké aj teraz?
Reply on: milan007 #16144:
Linka 23 očakávania splnila, po počiatočnom poklese sa prebrala a prepravila o asi 7% viac cestujúcich, než predtým dokopy linky 23 a 28. Krátka trasa teda cestujúcich neodradila, a vďaka nej sa podarilo ušetriť veľký objem vzkm ktoré sa dali inam. To isté platí aj o linke 2 ktorá pozvoľna rastie a polemika o tom, že krátka trasa = neúspech nie je pravdivá. Jednoducho, 90% cieľov ľudí leží mimo Sihote...

Na hodnotenie nočákov by som odporúčal počkať, lebo sme v najslabšej časti roka kedy sa máločo deje a navyše po nociach mrzne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.