Mňa zaujalo toto:
https://trencin.sk/aktuality/o-rozkopavkach-v-kubrej-a-kubrici/
- neviem presný rozsah, ale je to šanca spraviť poriadne ulicu pre potreby prevádzky MHD
https://trencin.sk/aktuality/o-rozkopavkach-v-kubrej-a-kubrici/
- neviem presný rozsah, ale je to šanca spraviť poriadne ulicu pre potreby prevádzky MHD
ajjo
Otázne je, či by mala samostatná N4 pri podobnej prevádzke ako N3 aj nejakú rozumnú vyťaženosť (možno ten piatok v lete predsalen, inak asi nie). To bude mať ale zmysel vyhodnocovať až po lete, vtedy sa ukáže potenciál N-liniek naplno.
Čo sa týka slabšej 11: podla mňa mohla chodiť naozaj viac obsadená, a to preto, lebo jej 2 spoje za hodinu (krátky voz) ako jediné spolu s 2 spojmi 1tky obsluhovali Max. Teraz je tam každých 15 min 1tka (kĺb) plus 16tka. Tým, že na Sihoť je ponuka ovela väčšia, cestujúci sa rozložia aj do iných spojov a preto aj možno 11tka prepraví na úseku po Kubrú menej ľudí. Rozhodujúci je však úsek Kubrá-Kubrica, či tam nenastal pokles.