Reply on: kvorka #16041:
Ďakujem za odpoveď. Otázka iba smerovala z dôvodu osobnej motivácie pre pána vodiča na tejto veci / predaj za hotovosť, dnes 2€/ a jeho ocenenie zo strany zamestnávateľa. V mojej práci za prácu ,,naviac,, , ale aj bežnú prácu nasleduje- ocenenie. Preto sa aj takto staviam ku klientom, teda v tomto prípade cestujúcim. / okrem profesionálnej cti/
henko151
Principálne je ale jedno, či sa to nazve “servisný poplatok” alebo je to v cene lístka. V Trenčíne, keby lístok v hotovosti stál 0,80€, ale mal by si poplatok 1,20€ “sevisný poplatok”, za to, že vodič pracuje s hotovosťou, cestujúci zdržuje odbavenie zastávky a pod, tak by sa na to ľudia sťažovali rovnako, keďže by ich to rovnako stálo 2€.