Reply on: kvorka #15716:
Všetko jasné je, dopravca ma všetky data co spomínate len ich nespristupnil, paradoxne prečo by aj mal, je to interna vec. A realne ak voz odisiel v 26 sekunde tak z praxe zo stanice viem povedat. Otvaranie na väčšine busov trva 7s zatvaranie detto, ak by tam bolo iba 5-10 cestujúcich plus pani co kupuje za cash pripadne sa pyta otazky tak za menej ako 10s sa to neda odbavit plus 2s od zavretia pohnutie. Ak by sme pocitali 7+7+10+2 sme na 26 sekundach ale to su nasadene casy ako pri F1. Co ale vodici aj cestujuci vedia je ze ludia su extrémne spomalený a pri nastupe vystupe maju najviac casu. Vo vysledku bus tam musel byt s otvorenými dverami este v "cervenom case". Tym padom panko moze byt v klude a nabuduce cakat na spoj aspon 30s pred odchodom ako sa ma... Ono to vyznie ze chovanie je proti cestujucim, ale jazdim tu linku cele dni a ak by som toto pozadovane cakanie pre spokojnost opozdilcov aplikoval len na najsilnejších zastávkach na trase tj.max,stanica, hasičska,gympel,legionarska tak na kazdej zastavke spravim minutu do meskania, verte ze na kazdej spominanej zastávke nie je nudza o dobiehanie, cize na juh by som prišiel s meskanim navysenym minimalne o ďalších 3-5minut. Som presvedčený že väčšina poctivých cestujúcich by toto cakanie na nezodpovednych jednotlivcov urcite nedocenila a urcite by to nepomohlo kvalite MHD. Samozrejme pri zavleku na saratovsku je cas medzi spojmi 4min, tym padom by vznikalo prenesene meskanie. PS: Hlavne s novou koncepciou prisiel aj slavno neslavny slogan o 5 minutach, cize panko moze byt v klude nakolko do 4min a 34s by mu mal prist dalsi spoj

kvorka