Reply on: milan005 #14391:
Lenže ani rozdelenie spoja by fyzicky prepravu ľudí z DCA do TN neznemožnilo, len by im to vyhľadávač našiel ako prestupné spojenie. Chápem, že keby to bol spoj v čase špičky, je nereálne čakať, že si XY ľudí pôjde v Srní kúpiť lístok na zvyšok trasy. Tu sa ale bavíme prinajlepšom o jednotlivcoch, kde osobne nevidím problém v tom, aby si to vodič vedel ustrážiť a prípadne cestujúcich upozorniť už pri nástupe.Asi sa v tomto nezhodneme, ale snažím sa na to pozerať tak, ktoré z dvoch riešení skomplikuje život akému počtu ľudí. A myslím si, že pokračujúci spoj s cieľom TN, aut. st. sa negatívne dotkne viac cestujúcich, než fiktívny prestup v Hornom Srní v sobotu o 0:45 ráno.
TomoSK
Ak by trebalo vymyslieť nástroj na zníženie počtu prepravených cestujúcich, nevyzeralo by to inak. Otázne je, či počet zmätených cestujúcich nebude násobne vyšší, ako potenciál spojenia z Dubnice do Trenčína so zachádzkou do Srnia o pol jednej v noci. Keď sa vžijem do kože nezasväteného cestujúceho na Hasičskej, navzdory rolujúcim zastávkam by som určite nenastúpil do spoja s takýmto cieľom.
Bol by som veľmi rád, keby sa tu k tejto téme otvorila diskusia...