Extrém je pri ceste z mesta na L11 Dlhé Hony, Inovecká, stred, Inovecká.
Inde je vo vzdialenosti týchto troch protichodná zastávka jedinej zastávky.
Opačný prípad...
Myslel niekto že na L2 bude problém s prestupom smer OZ Belá, Juh? Táto linka sa na hlavnú os nápojí práve tam, kde už sú protichodné zastávky ďaleko od seba. Môže to znížiť jej atraktivitu.
Inde je vo vzdialenosti týchto troch protichodná zastávka jedinej zastávky.
Opačný prípad...
Myslel niekto že na L2 bude problém s prestupom smer OZ Belá, Juh? Táto linka sa na hlavnú os nápojí práve tam, kde už sú protichodné zastávky ďaleko od seba. Môže to znížiť jej atraktivitu.
milan005
Veľa som si čítal o reorganizácií MHD ZA 1988 ktorá zožala úspech, jeden z cieľov bol vyhnať MHD z uličiek preto sa mi toto zdá krok späť.
Viac by sa mi videli nové zastávky tam, kde sú ďaleko iné dostupné na hlavných spojniciach a to Brnianska a Psotného. Prípadne Lipová na Bratislavskej ulici, do r. 1994 existovala (príloha). Tiež Karpatská, MŠ - žiadne motanice. Ale nejdem sa pre to hodiť o zem.
4 - pomôže jej vyrovnávačka na Potočnej, avšak cestujúci na zastávkach ŽST, Horeblatie a Maják ju neocenia. Som v tom 50:50 ale ak je to nutné aj kvôli prekladu s inými linkami, beriem.
23 - spoje idú s L28 6:20, 6:40, 7:10, 7:25, 7:40 preto sa mi trochu nepáči pojem výrazné posilnenie v rannej špičke. Tiež aj zlepšenie intervalu v sedle na sídliská. Juh II od gympla napr. o 11tej hodine:
06(1) 15(8) 26(7) 36(1) 45(8) 56(7). Ja tam tých 10 vidím aj teraz. Viem že treba nový grafikon spropagovať silným heslom, len niektoré z tých vecí fungujú už teraz.
Odchody od gympla na Saratovskú do zmien v 2016:
11: 09(5), 51(11), 55(18)
Medzi rokmi 2002 a 2006 bolo úplne normálne že L5, 11 a 18 odchádzali na Juh behom piatich minút.
Dnes 11: 11(5) 32(4) 51(11)
Takiež legendou bol súbeh L23 a 28 v minulosti v jednu minútu celú trasu a potom 2 hodiny nič.
Nedobrý príklad je dnes centrum - Sihoť, víkend poobede. Tam čakám zmenu k lepšiemu, určite.
P7 - okrem Beckova sa to snáď podarí.