Reply on: milan005 #13712:
Skúsme sa prosím na cestovný čas pozerať nie od momentu nastúpenia do vozidla po vystúpenie, ale od dverí k dverám. Auto má tú výhodu, že nás od tých dverí k dverám odvezie, pri verejnej doprave musíme počítať nielen so samotným časom prepravy vo vozidle, ale tiež s presunom na zastávku. A pokiaľ chceme autám konkurovať, tie autobusy jednoducho musíme dostať bližšie k ľuďom - a musia tam tým pádom aj zastavovať (to platí pre mestskú aj prímestskú).Inovecká a Soblahovská sú za mňa osobne miesta, ktoré by si revolúciu zastávok nezaslúžili. Vysvetlím svoj pohľad. Ak sa nemýlim, v jednom z prvotných návrhov v roku 2016 sa počítalo so zrušením zastávky Inovecká smer Juh. Komu by ale toto opatrenie pomohlo? Ľudia z husto osídlených ulíc s IBV v okolí Družstevnej či Slnečného námestia by zbytočne museli domov šľapať od OBI alebo z Inoveckej, stred. Ľudia z Juhu by ušetrili pár sekúnd, ktoré by následne v špičke aj tak hneď stratili v kolóne na ulici Ku štvrtiam.
Áno, MHD treba zrýchliť, lenže existujú aj efektívnejšie spôsoby - obmedzenie predaja CL u vodiča, plošné zastávky na znamenie atď. Napríklad 2-3 minútový pobyt linky 1 kvôli predaju lístkov na stanici a následné meškanie je za mňa väčší problém než pár sekundové zastavenie na Inoveckej na výstup cestujúcich.
Čo sa týka komunikácie zmien, heslá o 5 minútových, resp. 10 minútových intervaloch na sídliskách neboli zvolené náhodne. Juh a Sihoť získajú dokonalú 5-minútovku v špičke, bez medzier, ktoré sa v súčasnosti vyskytujú. Desaťminútovka bude rozšírená z dopoludňajšieho sedla aj na podvečerné a víkendové hodiny (s výnimkou okrajových časov).
draxter
1 je dobre, len ten "predĺžený úsek" treba zvýrazniť. Pamätám sa keď sa zrušila 22 v roku 2006, a bol problém s jednotkou na stanici. Toto by to 1s odstránila. Ale Vladimír píše, že to nejde. Tak neviem. Potom inverzne číslo linky. Viem, že ľudia by mali čítať, ale pre "prvý pohľad" by to niečo chcelo.
2 jednoznačne treba zastávku pri nemocnici
3 chcelo by to od Istebnícka odkaz "pokračuje na linke 6/16"
7 bude to výzva
23 môj názor je známy, nebude to dostatočné riešenie
24 super
25 môže byť
Pod P6 by spojenie do AOZ nemalo byť, lebo voz nejde do priem.parku
N1 + N2 spojiť
Ja som zvedavý na CP, lebo mi príde, že teraz má Sihoť so Zámostie cez víkend problém, ak 6 nebude jazdiť v "x" a cez víkend len 16 do Kubrej