Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milan005 #1375:
nooo to je pravda, aj podla mna je najdlhsi len z radu jednoklbovych
Reply on: Solider #1373:
k nam by sa ty dvojklby oplatilo kupit len kvoli rozluckovej srande, to by bola jazda:D teda rozluckovej jazde, to by bola sranda, opravujem ?
mathre: no ktovie, asi je najdlhsi z nejakej rady, bus mercedes, alebo jednoklbaky, alebo to pisal novinar z Noveho casu
Reply on: milan005 #1372:
nooo mas pravdu, aj ja som cital, ze je to najdlhsi mestsky autobus na svete, ale mas pravdu s tymi dvojklbmi, ktore mimochodom jazdia v dost velkom mnozstve aj v svajciarsku....podla mna je to blud, ze ten medak je najdlhsi
Reply on: milan005 #1372:
Mecedes Capacity bude asi najdlhší zo svojho radu - radu jednokĺbových vozidiel, ako to ty nazývaš 😃
inak urcite ste poculi o 20-metrovom buse v Blave, ja som pocul tvrdenie ze je najdlhsi na svete ale soym sa zasmial...je to pravda? mne sa vidi ze jazdia aj busy s 2 klbami a tie musia byt dlhsie nie? tusim v Drazdanoch take jazdili, alebo to mysleli len spomedzi jednoklbovych?
Reply on: milan005 #1370:
a l.28 zo Sihote? tak to ani neodporucam hovorit neikomu ze zo Sihote je interval pravidelny ci uz preklad s inymi linkami, alebo linky samotnej, lebo dostane od vsetkych Sihotarov slovne cez usta:)
Reply on: Valec #1360:
no tak jalovy spoj, myslim ze moj a takisto aj postreh inych ze klbaky na linkach 23 a 28 neboli len tak ze "vysoky jalovec" ci co a vazne by sa mal niekto nad tym zamysliet. ak nieco robit s l. 23 a 28 zaviest dokonaly interval a mozno by ani nebolo treba posilnovat a ak hej tak nie kapacitou ale poctom spojov. napr. vcera som siel l. 17 18.20 zo stanice a zaroven som videl opät a znova pribeh z Kacerova;-) vlacik liniek 23 a 28 v case 18.20(23) a 18:21(28) potom 2 hodiny nic. a aby si niekto nemyslel ze je to kvoli tomu aby mohli ist z opacneho smeru v presnom intervale, tak z Vychodnej to je rovnake
Reply on: Valec #1356:
na stretnuti:D no tak tam som sa bohuzial nedozvedel a ani väcsina Trencanov, teda trufam si povedat ze ani jeden;-)
a este pre velkych kritikov pravopisu hlavne na Risa aj cez to vsetko ze uz dlhsie nezije na Slovensku...ten co robil nazvy zastavok, odkedy sa pise Saratovska !Ulica!, Kubranska !Ulica! s velkym U? bolo by vhodne to opravit pokial si to zacnu viaceri vsimat. tam je to myslim podstatnejsie
Otázka na kĺbový Citelis - tým, že bol predtým predvádzací a nabehal niekoľko tisíc km, nebola jeho kúpna cena nižšia?
mam jednu otazku...neni sice o mhd, ale tyka sa trencianskych busov...neviete preco este stale na crosswayoch nesvietia svetelne transparenty, aj ked ich maju namontovane???
Reply on: draxter #1361:
noo moj otec pracuje na dopravnom inspektorate a som sa ho pytal na tuto tvoju otazku...je to tak, ze on patril ceskej firme, tak mal cesku SPZ, ale ked ho isli predat pre nas, tak si museli nan zaopatrin ceske vyvozne znacky, aby ho mohli predat sem, tak isto to bolo so vsetkymi autobusmi do trencina, tak isto aj ten Mercedes v Blave ma nemecke znacky, lebo este patri Mercedesu, ktory ho nepredal, ked ho budu predavat, tak mu budu musiet dat vyvozne znacky, takze tak je to
Reply on: draxter #1361:
Isiel dneska 18 M? Vietš či išiel dneska 71?
Reply on: Valec #1356:
vyzera, ze mhd sa dostava na uroven 21. storocia...
Reply on: draxter #1361:
Počas testovania v Brne atď mal mormálnu ŠPZ Hradeckého kraja, lebo patril Ivecu. Do TN prišiel už ako predaný s prevoznou značkou.
❗ Do galérie Prezentácia nových trenčianskych nízkopodlažných autobusov pribudli nové fotografie ❗
Reply on: S499.1023 #1359:
áno, to je pravda. Ja som však nevidel, aké EČ momentálne má, vychádzam z toho, čo podali iní. ? Otázka potom vyvstáva, aké EČ mal počas testovania v Brne, Ostrave atď., keď cestujúcich vozil?
Reply on: kvorka #1358:
Akurát, že vtedy zozbierané údaje (a kto vie čo to za údaje boli) spracovával VÚD, ktorý z nich vypracoval taký výsledok, ktorý sa musel hneď po 2 mesiacoch upraviť. Ono z kancelárie na Vlčincoch do Trenčína nedovidieť. Teraz si však nové údaje (za 2 roky sa toho isto trocha pomenilo) pozbiera a vyhodnotí dopravca sám. Verím, že domáci páni zo SADky ktorí sa s danými problémami denno-denne stretávajú do miestnej problematiky vidia lepšie ako teoretici z VÚD.

Jalové diskusie typu že na tento spoj harmoniku netreba a oveľa lepšie by bolo poslať ju na inom spoji o 10 minút skôr k ničomu nevedú, nakoľko treba poznať celé obehy vozidiel. Keďže práve tento menej vyťažený spoj robí preto, aby pri spiatočnej ceste zabezpečila iný, ďaleko vyťaženejší, spoj.
Naviac na to, aby bolo možné posúdiť kde sú aké prepravné potreby nestačí spraviť jednorázové náhodné pozorovanie.
Reply on: draxter #1357:
Zabúdaš na drobný rozdiel medzi prevoznou a stálou značkou... S prevoznou skutočne ľudí voziť nemôžeš.
Reply on: Valec #1356:
síce chápem to čo si napísal, nakoľko nemám len tri triedy ľudovej, ale napriek tomu diskusiu na tému CP a nasadzovanie kĺbových vozidiel vítam, a to aj preto, že už pred "veľkohubými vyhláseniami" o skvelom intervalovom CP predsa boli zozbieravané údaje...takže istá obava je tu asi opodstatnene aj teraz.

Ja tiež verím, že "za Juraja" bude lepšie ako bývalo doteraz, ale preto je nutná diskusia aj na tomto fóre. A preto čo sa týka súbehov, vláčikov a kĺbov, daný stav je vysoko neuspokojivý na to, aby sme to nechali tak. Jednoducho, sem s postrehmi a dobrými nápadmi. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.