Reply on: TomoSK #13563:
Ja vravím ako osoba používajúca MHD od roku 1982, že linka 23 v súčasnej podobe je cesta do pekla a potvrdzujú to jej čísla. Ak je cieľom konzervovať nevyhovujúci stav, potom zrušte 28 a časom aj 23. Ak chcete zlepšiť obslužnosť, treba pridať spoje na 28. To je celé. Krátka linka 23 jednoducho má slabé čísla. Ale linka 28, s dobrým intervalom (nie súčasné noty na bubon, končiaca o 17-tej) je o niečom inom. Aktuálne čísla isto nie sú perfektné, lebo ani byť nemôžu. A to je to, čo je problém.
mrcheef
Domnievam sa, že pre Záblatie a Vinohrady sú záujmovými cieľmi predovšetkým hlavná stanica, centrum mesta, nemocnica, občianska vybavenosť vrátane pošty pri Úspechu a Laugaricio. V Tvojom návrhu by ešte nebolo na škodu pridať nejakú polokružnú linku zo stanice cez most s okruhom Zlatovská-Brnianska-Vinohrady-most-stanica/alternatívne od mostu okolo Úspechu cez Staničnú ulicu k ŽST Zlatovce-Bratislavská-Detské mestečko-Vinohrady-most-veľká stanica (protismerný okruh voči 27 v oblasti Vinohradov, ktorý v Tvojom návrhu zostal. Uvedené by zabezpečilo aj spojenie Úspechu s Vinohradmi v opačnom smere akým ide cez celú oblasť linka 27. A čo je najpodstatnejšie, Vinohrady by tým získali konečne spojenie aj na autobusku a veľkú stanicu, minimálne do doby, pokiaľ nepríde k avizovanému predĺženiu podchodu v stanici v Zlatovciach k Vinohradom. Potom bude možné na cestovanie medzi Zlatovcami a veľkou stanicou použiť vlak.