Reply on: draxter #13532:
Myslíme si, že vhodnosť polokruhov 5 a 6 skončila v momente, kedy sa lokalita súčasných Vinohradov zmenila z poľa na obytnú zónu. Zámostie ako také by malo dostať nižší počet plnohodnotných a jednoduchých liniek, z ktorých niektoré by mali v Záblatí meniť číslo tak, aby sa uspokojili aj vzťahy v rámci samotného Západu. V rámci samotného Zámostia by mali na niektorých miestach popribúdať zastávky tak, aby mohla byť MČ obslúžená viac plošne, než dnes, kedy je doprava centralizovaná iba na Zlatovskú.Čo sa týka linky 24, toto je jeden z prvkov súčasného linkového vedenia, do ktorého nevidíme dôvod z hľadiska trasy zasahovať. Jediný zásah bude do rozsahu premávky, ktorý určite nebude upravovaný negatívne - bude rozšírený do podoby, aký si linka s takouto intenzitou prepravných prúdov zaslúži. Súčasná hodinovka v sedle a 40-minútovka v špičke je aj v kombinácii s linkami 2 a 12 (spolu 2x za hodinu sedlo, 20 minút v špičke) pomerne nedostatočná, ako kapacitne, tak aj intervalovo.

tomas153cv
Na druhu stranu vyskum sa robil dlhodobejsie, rozsiahlejsie a robila ho etablovana spolocnost(ktorou cdv podla nejakeho meradla skutocne je) cize krcmove reci tohto typu(ano vratane mojho) su vhodne maximalne ako pripomienkovanie.
V podstate suhlasim s milan005 ze kazdy vyskum je natolko relevantny ako si zada jeho objednavatel