Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pešiak #13520:
Nebudem sa môcť zúčastniť. No som zvedavý, či v rámci zamýšľanej zmeny príde k zlepšeniu spojenia medzi novou výstavbou na Vinohradoch a železničnou/autobusovou stanicou, lebo momentálne je spojenie veľmi krkolomné. A v neposlednom rade tiež či príde k návrhu na presmerovanie linky 1 z Pod Sokolíc na Sihoť, aby bola kapacita kĺbov využitá rovnomerne na oboch koncoch trasy spojením 2 najväčších sídlisk s centrom mesta, stanicami a nákupnou zónou (Kaufland, MAX).
Vidíme sa - Máte záujem poznať návrh novej koncepcie trasovania liniek MHD Trenčín? Pozývajú nás na jeho verejnú prezentáciu do KKC Hviezda v stredu 15. mája 2024 o 17.00 hodine.
Reply on: Richard Ščepko #13518:
Richard vďaka za záujem, ako už obvykle sme si u Teba zvykli. Myslím si, že stretnutie by bolo super vec. Avšak ja osobne teraz riešim v závere polroka veľmi veľa vecí týkajúcich sa dizertačných skúšok a prác, tak verím, že aj bezo mňa to dáte. Ak by bol nejaký hmotný výsledok, rád ho dostanem e-mailom a rovnako sa podelím o svoje "dojmy".

PS: platba kartou - super vec, v BA inak ani necestujem.
PPS: snáď to nebude DIC na druhú 🤪
PPPS: za mňa riešte prípoje na vlaky, nasadenie kĺbakov, zmeny pri koncepčne posilnenej obsluhe Zámostia.
Aj keď tu v poslednom období veľmi neprispievam, vaše príspevky čítam. Napadlo mi, že by sme sa mohli skúsiť stretnúť. Pred 9 rokmi som takéto stretnutie inicioval a myslím, že bolo vtedy veľmi zaujímavé a aj prínosné. Dodnes som s niektorými aspoň v občasnom kontakte a posunuli sa aj niektoré veci v našej MHD.

Zároveň, keďže sa pripravuje nová koncepcia linkového vedenia, by mohlo byť zaujímavé pobaviť sa o pripravovaných zmenách. Myslím si, že by som vedel "dotiahnuť" aj autorov pripravovanej novej koncepcie. Mohlo by byť prínosné poznať názor diskutujúcich, ktorí sa trenčianskej MHD venujú dlhodobo, napríklad (no nie len) Draxtera a Kvorku, ale napríklad aj autora súčasnej koncepcie Milana Kadlecaja. No rovnako tak kohokoľvek, kto by mal z tohto trenčianskeho iMHD fóra záujem.

Pre tých, ktorý sa môžu oprávnene pýtať, prečo prichádzam s touto iniciatívou, skúsim vysvetliť. Ešte ako aktívnemu obyvateľovi sa mi podarilo v minulosti presvedčiť poslancov za Mestskú časť (MČ) Stred, aby zmenili projekt a zrealizovali prvú bezbariérovú zastávku na Legionárskej. Následne sa kasselský obrubník dostal do štandardu nových zastávok. Participoval som aj pri nových označníkoch MHD (2020), ako člen komisie pre výber nového dopravcu som spolu s Michalom Mazánikom pripravil podklady pre Technické a prevádzkové štandardy (TPŠ) a riešil infraštruktúru MHD aj z pohľadu mestských investícii nie len do nových zastávok. Posledná z iniciatív je zameraná na zavedenie platby platobnou kartou pri všetkých dverách vo vozidlách MHD, ktorá by sa mohla stať už tento rok realitou.

Aj preto by som rád inicioval stretnutie "našej" komunity, keďže by mohli opäť vygenerovať množstvo zaujímavých nápadov a podnetov na jej zlepšenie.

Inak prikladám kontakt na mňa (keby bolo čokoľvek na túto tému, som k dispozícii):
richard.scepko@trencin.sk
0911 769 186
Moderné cestovanie 21 storočia : Kedže nám záleží na komforte cestujúcich klbové vozidlo za pekného počasia nasadíme na 11ke a za škaredého na 24ke.

Zaostalé cestovanie minulého storočia : Prioritou mhd je klbové vozidlo vo vozovni cez týždeň aj ked najazdí 0km za rok a cez víkendy klbaky nevypravujeme žere to vela pohonnej hmoty!
Reply on: tomas153cv #13515:
V poriadku tomas153cv . Spoločný súhlas. Odkedy som osobne načrel do pozadia cieľov spomenutých pánkov v Trenčíne / paša a spol. / vždy podporím každý správny úsudok. A aj Tvoj je taký. Nerozumiem / a vôbec ma to ani nejako netrápi /, že za moju kritiku tých, ktorí nám majú s l ú ž i ť - veď na to sú tu a derú sa sami do funkcií / udeľujú / asi iba mne/ palčeky dolu. Dôsledkom ich nepráce / paša a spolol. / je aj tu spomenutá hanba okresného, krajského mesta - vraj perly Považia - železnično - autobusová stanica . Presne význačná ukazovateľom rozvalených opitých bezdomovcov, ktorí vítajú návštevníkov ,,mesta kultúry 2026,,
😛
Reply on: pešiak #13511:
na jednej strane netvrdim ze sa s tym stotoznujem, len som sem dal odkaz na to ze sa nieco take naozaj dialo(a bolo to dalekosiahlo vacsie - ratali sa krizovatky, vytazenost ciest, tyzdne dni atd). Ono robit prieskum v 2020, vyhodnotit ho v 2024 a aplikovat do praxe v roku 2030 je asi ako predpovedat pocasie na 2 roky dopredu a riadit sa podla toho. Uz vtedy som upozornoval na chyby(ak je taka dlha archivacia, bude to urcite aj tu) ale ako zvycajne ziadna odozva(presne ako ked som tu na fore onehdá disputoval s vtedajaim riaditelom SAD TN a.s. Popluharom o vhodnosti zvolenych motorov do primestskych busov) a nakoniec sa potvrdilo ze to samozrejme nieje vsetko take ruzove ako sa zda.
Na druhu stranu vyskum sa robil dlhodobejsie, rozsiahlejsie a robila ho etablovana spolocnost(ktorou cdv podla nejakeho meradla skutocne je) cize krcmove reci tohto typu(ano vratane mojho) su vhodne maximalne ako pripomienkovanie.
V podstate suhlasim s milan005 ze kazdy vyskum je natolko relevantny ako si zada jeho objednavatel 🙂
Reply on: tomas153cv #13510:
Mne sa najviac páčilo keď sa svojho času "ručne rátali" cestujúcich počas maturitného týždňa. To sú výskumy za všetky drobné s dokonalou výpovednou hodnotou
Reply on: McDavid #13512:
Stíhajú, L11 je na stanici o 5:34 a zmluvná doprava do Leoni ide o 5:43
Reply on: kvorka #13504:
Tak napríklad 5:15, lebo keď idú ľudia na juh na 6:00 do práce tak aby to stihli. Alebo do Leoni pod juhom. Neviem či to cez víkend stíhajú na šiestu.
Dobrý podvečer, reagujem na tomas153cv a samozrejme aj na tých , ktorí sa vyjadrili, ale aj nevyjadrili. Odporúčam sa na všetko, čo tu robia títo amatéri /mesto/ pozrieť z nadhľadu. Rozumejte , slová hlavného pašu , teda Rybníčka - my profesionáli z mesta zvládame a zvládneme všetko - sú za hranou. Práve naopak, mnohé nezvládajú tí úradníci a občan je iba na posmech a platenie daní. Ryba smrdí od hlavy a teda v Trenčíne je smradu až až.
Reply on: kvorka #13501:
k tomu bodu 2 myslim ze toto bude ono :
https://www.cdv.cz/trencin-chce-na-desetileti-naplanovat-fungovani-dopravy/
V case ked sa to totiz robilo, sa pracovnici(rozumej brigadnici) vozili s nami aj v autobusoch, stali na zastavkach atd atd
Reply on: McDavid #13503:
Osobne sa stotožňujem s tým, že jedenástka je jedna z tých plnších liniek, čo tu máme a vedel by som sa stotožniť s tým, že by sa posilnila kĺbovými vozidlami. Avšak v situácii, kedy ich tu máme 5 si myslím, že sú dôležitejšie výkony, kde by mali väčší úžitok. 24 chodí počas roka buď plná, alebo veľmi plná, čo je v porovnaní s nanajvýš pár stojacimi cestujúcimi v 11ke väčší problém. Tiež treba myslieť na to, že v minulosti premávajúca 33 až na Trubárku bola aj napriek iba niekoľkým spojom pomerne vyťažená, a klbáky by mohli zabrániť napríklad prípadnému predĺženiu jedenástky ďalej.
Reply on: draxter #13505:
Daný spoj linky 22 robí prípoj od R 717 s príchodom 23:20. Počas minulého GVD R 717 štandardne meškával okolo 9-12 minút, preto bol po dohode s dopravcom nastavený takto dlhý prestupný čas. Teraz už R jazdieva menej zmeškaný a prestupný čas by sa mal v dohľadnej dobe opäť skrátiť.

Aj vyťaženosť tohto spoja (sám ním z času na čas idem od vlaku) ukazuje, že z večerných vlakov je hlavne smer Dolné mesto a Juh nezanedbateľný dopyt. Preto sa určite stotožňujem s tým vytvoriť prípoje aj od R 615 (prích. 23:51) a REX 1749 (prích. 0:19).
Reply on: Marek6283 #13502:
Osobne som bol cestujúci daného spoja, bol plnší ale isto nie ako to panko popisoval v sťažnosti. Otázkou je ako by reagovali Kubričania ak by okolo otoču dali zákaz státia aby sa tam harmonika vytočila...
Reply on: Marek6283 #13502:
Nepravidelnosť víkendovej vyťaženosti L11 by sa teoreticky dala riešiť nasadzovaním kĺbového vozidla podľa predpovede počasia. Vo štvrtok ráno môže dispečer alebo pracovník mesta pozrieť SHMÚ a podľa toho zariadiť, čo bude jazdiť v sobotu.

Je na objednávateľovi, či občas vyťaženosť kĺbového autobusu pokazí nejaká búrka alebo či od júna do augusta budú každý pekný víkendový deň ľudia hundrať v preplnenom sóle.
Reply on: theo #13262:
škoda, že na neho už MHD nenadzväzuje, predsa len linka 22 odíde 15 min pred ním...
Reply on: McDavid #13503:
Z Kubrice skôr než 05:20 ráno? A kedy?
Ono napríklad je to pravda, niekedy ide tá 11 z juhu už plná,a pod juhom si není už kde sadnúť. Skôr by som ale uvítal aby šla 11-ka cez víkend ráno z kubrice skôr. Tá čo ide o 5:20
Reply on: kvorka #13501:
Tak po pravde z praxe, 11 - 60minutový interval v "a" plno stačí a aj 12m vozidlo na každom jednom spoji ale aj ostatných linkách cez víkend. V tomto prípade by ma zaujímal údaj od dopravcu koľko bolo tých cestujúcich v autobuse napr. na zastávke Kubrá-Dubová, poznám ako je to, Pred Poľom záhradkári vystúpia. Aj to zaplnenie je otázne, lebo nie je pravideľné, na tejto linke hrá dosť úlohu počasie kôli turistom, stmievanie a počasie kôli záhradkárom a samozrejme ak je pekne je využívaná i keď už nie vo veľkom aj kôli kyselke a tamojšiemu bufetu s langošmi. Ale osobne som ešte plnú 11 nevidel .A áno, dnes sa vraví, že pokiaľ už v autobuse 5 cestujúcich stojí, chcete kĺbové vozidlo kôli komfortu. To sa ale malo zvážiť pred objednávaním a kúpou autobusov, veď ten pomer je potom céééélkom opačný 🤔 😋

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.