Reply on: draxter #13000:
áno, Juh I musí mať v "a" 20 min a verím že sa tak stane spolu s pretrasovaním 3,5,13 do jednej linky (3) a na Juh I, pričom v "a" bude mať táto linka 60 min interval.Juh III by mal mať aspoň základných 60 min, ja som za linku 28 celý deň, 23 zrušiť alebo obmedziť len na špičkové posilnenie.
Západ by linkou 6 mal spojenie na stanicu a Sihoť, linkou 3 k nemocnici a na Juh I, a linkami 7/17 Zlatovská s Juhom II cez centrum.
Laugaricio by tom dopravnom chaose by mohlo mať na 24 konečne 30 min celodenne, pričom by sa to mohlo jazdiť polokruhom ak by sa infra dobudovala: ...vjazd na II/507 niekde pri Mobelixe by pomohol aby sa linky nemuseli vracať na kruháč okolo celého Laugoparkoviska.
Linky 2/12 navrhujem ponechať len v rozsahu Nozdrkoviec. ak by sa zriadila zastávka na Električnej pri Kauflande, blízko je svetelná križovatka, bolo by to z námestia v Biskupiciach na skok a frekvencia neporovnatzeľná.

Súhlasím s myšlienkou, že bude potrebné zmeniť mnohé, ak by nebodaj zrušili jednorázový lístok. To už v návrhoch nie je. Teda všetky ukazovatele. Nás občanov zaujímajú predovšetkým tie ekonomické. Píšem, že nie sme blbí. Či?
Vladimír
Rozpočet mesta však nie je nafukovací a ak reálne rastú náklady, tak možné sú len dve riešenia - zvýšiť príjmy (cestovné alebo počet predaných lístkov) alebo obmedziť výdaje (znížiť počet spojov). Zdražovanie je nepríjemná vec a vždy je spojené s obavou, či niektorých cestujúcich neodradí od cestovania. Ale obmedzovanie spojov je stokrát overená cesta do pekla. To doslova cestujúcich z autobusov vyháňa.