1) Strana 50 novej knihy - Škoda RTO.
2) Ďalšie historické fotografie pôvodných RTO prevádzkovaných SAD Trenčín, ktoré sa do knihy nevošli.
3) Knihu okrem tlačenej publikácie mám aj v elektronickej forme ako eBook v kompletnom rozsahu 80 strán. Pre serióznych, slušných a vážnych záujemcov (nadšencov iMHD) zdarma na adrese spolocnenacestach@gmail.com.
Napíš mi mail, ale ja si pamätám že to bolo v roku 1997 ešte naisto. 14:05xD z Veľkomoravskej. Zastavovala na Soblahovskej, lebo šla ako 15 a potom doprava zabočila na Dlhé Hony.
Zdravím všetkých, rád by som po rokoch oprášil 1 prehistorickú otázku. Aktualizujem si trochu archív - jedná sa mi informáciu k vozu Ik280.10 (#718BP ex 643AM) - tento, hoci bol na výprave PAL, obsluhoval aj jeden zrýchlený spoj L5, cca. o 13-14.00. Nespomínate si, v ktorých rokoch tento spoj vykonával? Vďaka za pomoc
Nedávno doplnený označník zastávky Biskupice, námestie smerom z LOT už je vybavený aj názvom zastávky. K dokonalosti by len chýbalo prelepiť žltý pásik zelenou, keďže do žltej zóny (Zámostie) z tejto zastávky nič nejazdí... Avšak som veľmi rád, že po rokoch komplikácií pre cestujúcich je táto zastávka už riadne označená.
Strana 48 a 49 novej knihy. Posledna jazda Ikarusom v trencianskej MHD. S poslednou aktualnou aj povodnou SPZ. Uz je tomu viac ako 12 rokov...
spolocnenacestach@gmail.com
Číslo nie je podstatné, ale tu som proti tomu, lebo systém 7/17 je niečo nové. U 5 a 15 boli ľudia zvyknutí na ich trasu a rôznu obsluhu sídliska Juh. Nerád by som vracal ten obrovský prúser so zmenou konečných 1/11 a 8/18.
Ak by sa mesto vyjadrilo, čo je preň základná obslužnosť jednotlivých častí. Napríklad Juh I (15/20/20) a potom pridať cez víkend spoje. Rovnako Juh III, kde premávka končí o 18-tej.
Ale všeobecne som už písal, že ak ide len o malé zásahy, tak poriešiť:
2+12: do jednej linky a celú ju poslať cez Noviny, nie ten pamflet čo tam jazdí teraz
23: zrušiť a posilniť 28, predĺžiť prevádzku do 22:00 (30/60/60)
22: predĺžiť k TMM v Pod Sokoliciach
V Zámostí chýba stále obratisko; vedenie liniek tak musí byť kompormisom a buď linky 3+13 (smer tam) zlúčiť do jednosmernej a linky 27+31+13 (smer späť) do protismernej, alebo jednoducho urobiť to, že bude LEN linka 3 v pravidelnom intervale pre Istebník, Vinohrady a Zlatovce a LEN linka 6 pre Nové Zlatovce, Zlatovce a Záblatie.
Linky 7/17 ponechať, maximálne poposúvať spoje podľa vyťaženosti a hlavne nasadiť správne kĺbové vozy tam kde sú potrebné.
Ak bude vôľa na väčšie zásahy, otázne je či budú hotové niektoré z nasledovných akcií: obratisko v Zámostí, spojenie gen. Svobodu a Východnej, spojnica Pod Juhom - Laugaricio, spojnica Kubrá - TMM. To má zásadný vplyv na vedenie MHD. Ak áno, navrhujem:
1 - ... - Pred Poľom - Sihoť III, IV
2 - trasa cez Noviny a zo Sihote II cez podjazd Žilinská k Pred Poľom a do Kubry
3 - trasa zachovaná s presmerovaním na Juh I, interval 30/60/60
4 - trasa zachovaná, interval 30/60/60
5 - zrušená, jej spoje do 7/17 a 3/13
6 - trasa zachovaná bez zachádzky k D.M., nová zastávka v Zlatovciach pred kruháčom 30/60/60
7/17 bez zmeny
8 - bez zmeny
11 - trasa bez zmeny, 30/30/60
12 - zrušená
13 - zrušená, jej spoje do 3 a 7/17
22 - trasa predĺžená ... žst - Štefánikova - TMM - Kubra 60/60/60
23 - zrušená
24 - bez zmeny
25 - bez zmeny, vybrané spoje môžu obslúžiť Zámostie
27 - zrušená
28 - trasa bez zmeny, 60/60/60
50 - trasa bez zmeny, premávka 5/6 i 6/7
Výsledok:
Juh I: posilnenie (linky 3,4,11) v minime na 20 min interval aj v "a"
Juh II: mierny pokles o linky 3/13, interval 15 min v "a" zachovaný, posilnenie o 22 v "x"
Juh III: predĺženie prevádzky večer, zrušenie dier cez deň. Zváženie ranných posilových spojov po stanicu alebo zimný štadión na 28
Pred Poľom: posilnenie o linku 2
Kubrá: pokles o linku 1, ale získanie linky 2 a spojenie so Sihoťou a linky 22 a spojenie k TMM (náhrada za presmerovanú 1)
Sihoť: posilnenie koncovej časti (prebieha výstavba) o linku 1, oslabenie o linku 2, čiže veľmi mierne navýšenie.
Istebník, Vinohrady, Zlatovce: pravidelná obsluha MHD, linky 3 a 6 v prehľadom a pravidelnom intervale, súhrnne posilnenie
Kubrica, Opatová, Záblatie bez zmeny
lenže terajšia "Hasičská" sa má presunúť podľa vizualizácii za trať, takže to beriem, že cesta I. triedy pôjde tadiaľ a súčasná ostane ako mestská. Ale samozrejme, mesto musí tlačiť pri zmenách aj na toto.
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
Viko