Reply on: JurajZaTn #11678:
Ahoj Juraj,Myslím, že obe výhrady sú pomerne ľahko riešiteľné.
Vozidlá by mohol nakupovať ľubovoľný mestský podnik (technické služby napríklad), ktorý je platcom DPH.
A pre dosiahnutie lepšej ceny sa môže kľudne dohodnúť na spoločnom nákupe so SAD TN, SAD ZA, DPB alebotrebárs aj s DPhmP alebo Wiener Linien. To dnes nie je žiaden problém, takto kúpil Strausberg výhodne 2 ks Bombardier Flexity pripojením sa k berlínskej objednávke aleb Mohuč Variobahny od Stadlera spoločným nákupom so Štajerským Hradcom.
Áno, v "našich končinách" to ešte nie je zvykom, pretože mestá a kraje sú vo vleku SAD-iek, ktoré im vysvetľujú, aké by to bolo pre nich nevýhodné.
Oceňujem Vašu neúnavnú snahu, ale opäť sa proti tomu ohradzujem.
Richard Ščepko
Snažil som sa o niektoré systémové zmeny, ale to, že nie je záujem je fakt na ktorom trvám. Dokonca aj vec schválená komisiou zostala bez povšimnutia. Tu nejde o to, že je niekto vo väčšine alebo v menšine. Boli to veci, ktoré s politikou nemajú nič spoločné. Na tom trvám.
Každopádne ďakujem, určite sa Vám budúci týždeň ozvem. Stále platí, že sa veľmi rád stretnem