Reply on: Jacob #11676:
zastávka by mala jednotne vyzerať, ako sme už onehdá písali tu na imhd, a to podľa kategórie. Druhá vec je, že v našom dlhom vedení na meste sa MHD nik nerozumie (a ja mám pocit, že ani nechce rozumieť) a tak nejaká reklama je asi až na najposlednejšom mieste, keďže sa nám tu stavajú nové zastávky bez kasseláku a robia sa chyby, ktoré už boli aj vychytané opätovne. Vďaka patrí Richardovi, že to nevzdáva v tom marazme, hoci sám tiež šťať proti vetru nie je jednoduché.
JurajZaTn
Nasa uloha je len pravidelne informovat o technickom stave autobusov, priemernom a najvyssom veku, vyske nakladov na opravy a porovnat s nakladmi na novy autobus, ak je vyhodnejsi. Dalej navrhovat dlhodoby plan obnovy autobusov i kratkodoby na jednotlive roky.
Na PAL je dohoda s TSK o dlhodobom 5-rocnom plane obnovy, tychto 25 je obnova v tretom roku, v rokoch 2019 a 2020 je planovana obnova este 40 autobusov PAL rocne.
Ako to dopadne s (pravidelnou, systematickou) obnovou autobusov MHD, je nezname.