Reply on: ed #2229:
ja ťa ubezpečujem, že som niekoľkokrát problémy riešil, a to nielen osobne. Poviem ti nasledovné:1. mesto TN ako jediné vždy odpovedalo a veci riešilo (predčasné odchody, neoznačovanie vozidiel, neaktuálny CP), naďalej je s mestom dobrá komunikácia, a to aj prostredníctvom webu. Týmto zároveň vyjadrujem pochvalu Ing. Maslovej, vedúcej útvrau životného prostredia a dopravy.
2. SAD: poväčšinou nikto na nič neodpovedá a pchá hlavu do piesku pred problémami. Náznak zlepšenia po nástupe nového vedenia však už opadol, ťažko si priznáva chybu, nehovoriac o odstraňovaní problémov s neoznačovaním vozidiel a predčasnými odchodmi.
Pokiaľ si myslíš, alebo nebodaj máš možnosť niečo s niekým vyriešiť, budeme ti nielen my vďační, ale najmä občania mesta. Lebo ako sám vidíš, je čo meniť. Nezabúdaj však, že imhd nie je všemohúce, je to len o ľuďoch, a asi na tých správnych miestach nesedia tí najsprávnejší. Skús sa preto trochu zamyslieť, podať konštruktívny návrh, skús trochu pokomunikovať s mestom a SAD (čo ti zaberie dosť času, za ktorý nie si zaplatený vo svojom voľne), a až potom píš.
Ad železnica a MHD: odpoveď na súčasné odchody mám, znie takto: z dôvodu rekonštrukčných prác na koridore 120 nie je možné zabezpečiť pri zmenách CP vlakov prípoje na každý spoj. Zabezpečenie prípojov je v súčasnosti na postačujúcej úrovni. Či je alebo nie je vhodné, na tom sa asi zhodneme.
Ad anketa: 36 hlasov je na nej len 2.deň po spustení (začala v sobotu). Takže predčasné závery by som nerobil. Navaic, každý hlasuje len raz, takže žiadne duplicitné hlasovanie.
Ad zásluhy: trošku sa teraz musím pochváliť: L28 presne kopíruje môj návrh, ktorý som zasielal po zmenách lete 2006. Naviac, vtedy bol spravený absolútny preklad liniek 8/18 tak, ako sme navrhovali. CP, ktorý býval nalepený na zastávkach, mával chyby, ktoré sa aj naším pričinením odstránili. Rozlúčková jazda, za ktorú patrí vďaka Ing. Mgr. Popluhárovi - gen. riaditeľovi SAD, bola tiež na podnet fanúšikov MHD. Kontroly zamerané na označovanie busov sa už niekoľkokrát konali na podnety, rovnako sa preskúmavali predčasné odchody. Myslíš, že je to málo?
V čase, keď SAD TN mala stránku aktualizovanú k roku 2004 (t.j. do januára 2008), sme boli jediný web, ktorý poskytoval informácie o CP, cene, trasách a mapku liniek MHD. Naviac, aj v súčasnosti sa len u nás človek dozvie o tom, že značka "D" v CP je špecifikované zle, a skutočne bude obmedzenie kratšie. SAD to na svojom webe nemá. Rovnako nedodržiavanie garantovaných NP spojov. Málo? Moja otázka: čím prispeješ ty? Máš slobodu písať na fórum, tak ju využi, budeme radi, ak bude o om písať. Pre mňa-za mňa, navrhni komplet nový CP (a zistíš, koľko časi to zaberie). Napríklad, niektorí z tebou kritizovaných schyzofrenikov, mimochodom renomovaných docentov na VŠ, vo svojom voľnom čase spravili aj návrh nového CP ako aj pripomienky k premenovávaniu zastávok. A to si myslím, že trba vzdať hold. ?
Takže, ak nie je L2 zrovna tou tvojou linkou, napíš nám o tej svojej, daj do pléna návrhy, ale nezabúdaj, že väčšina tu netára do vetra (okrem výnimiek, ktoré pri pozornom čítaní uvidíš).
PS: odporúčam prečítať si aj históriiu, privítame ak sa niektoré biele miesta ešte upresnia. ☺
porozmyslaj nad tym, cely cas sa vyhybate otazkam ktore pokladam a len sa neskutocne do vas navazam, su vobec nejake vysledky, ktore sa v MHD prejavili a mali ste na tom zasluhu???
, ba dokonca aj viac krát za rok,