Kto by mal záujem, dostal som sa k literatúre, ktorú však nemám kde držať, resp. rád ju prenechám niekomu, komu by bola oveľa viac na osoh. Ide o tieto publikácie:
- Úzkorozchodné dráhy na Ostravsku 1902 - 1973, 2 diely (244 str./232 str.+fotky+nákresy+schémy), 1974
- Od koňky k metru, Praha, 80 str. textu a 2x toľko strán obrazová časť na kriedovom papieri, 1975
- 75 let městské hromadné dopravy v Plzni 1899-1977, 142 str., 1974
- Vývoj městské hromadné dopravy v Praze, 32 str. s kreslenými obrázkami, 1980
- Přehled vozů v podnikovém muzeu DP Praha 1980, 46 str.+cca rovnaký počet strán obraz. časť, 1980
- Přehled vozového parku městské hromadné dopravy na Mostecku 1901-1976, 52 str., 1976
- Jízdní řády MHD na Mostecku 1976-1977, samostatné listy v obale, 1976
- A főváros tömegközlekedésének másfél évszázada 1919 - 1985, BKV, 3 diely (504 str.+foto príloha/430 str./321 str.+obsiahla graf. a foto príloha), 1985
- A 100 éves Budapest tömegközlekedésének története 1873-1973, 156 str. kriedový papier, 1973
- A budapesti közlekedési vállalat évkönyve 1971-1975, 104 str., 1976
- 75 éves a miskolci tömegközlekedés, 50 str., 1972
- Földalatti vasúti múzeum, 50 str. kriedový papier, 1977
Ti, ktori snivate o elektrickej verzii Citara: buduci tyzden sa bude robit v Szegede. Povedal mi to pan riaditel SZKT, a to plynulou cestinou. Oi. v Szegede maju ZIU9 a Ik280T s vyzbrojou zo 14Tr, maju i samotne 14 a 15 Tr... fantazia.
Skoda ze je dnes streda, obvykle sa na Karlaku vyskytujem kazdy den prave okolo 6.30-7.00 (okrem stredy samozrejme). Boli by aj nejake fotky, ale dozvedel som sa o tom az naobed a to uz vyzeralo byt vsetko v poriadku. Iba dufam, ze odteraz sa prazske elektricky budu slimakovat cez vsetky vyhybky a obluky este pomalsie ako doteraz... ?
V Budapešti sa v najbližšej dobe zaradí do premávky ďalších 50 ks kĺbových autobusov Volvo 7700A. Dostali ŠPZ-ky FKU-901 až FKU-950.
Vypravované budú napríklad na linky 60, 86, 106, 3, 9, 61, 130gy a pod. Nahradia na nich Ikarusy 435 a 280... Znamená to, že bude vyradená ďalšia "várka" Ikarusov 280, zrejme pôjde o posledné vozy so skladacími 4-dielnymi dverami...
Vezmes si ten subor, v nejakom kvalitnejsom editore zmenis jeho velkost vynasobenim velkosti cislom 120/87, ulozis a mas vystrihovacku v mierke TT, uz to staci len vytlacit. To je take tazke na to prist?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sarko
- Úzkorozchodné dráhy na Ostravsku 1902 - 1973, 2 diely (244 str./232 str.+fotky+nákresy+schémy), 1974
- Od koňky k metru, Praha, 80 str. textu a 2x toľko strán obrazová časť na kriedovom papieri, 1975
- 75 let městské hromadné dopravy v Plzni 1899-1977, 142 str., 1974
- Vývoj městské hromadné dopravy v Praze, 32 str. s kreslenými obrázkami, 1980
- Přehled vozů v podnikovém muzeu DP Praha 1980, 46 str.+cca rovnaký počet strán obraz. časť, 1980
- Přehled vozového parku městské hromadné dopravy na Mostecku 1901-1976, 52 str., 1976
- Jízdní řády MHD na Mostecku 1976-1977, samostatné listy v obale, 1976
- A főváros tömegközlekedésének másfél évszázada 1919 - 1985, BKV, 3 diely (504 str.+foto príloha/430 str./321 str.+obsiahla graf. a foto príloha), 1985
- A 100 éves Budapest tömegközlekedésének története 1873-1973, 156 str. kriedový papier, 1973
- A budapesti közlekedési vállalat évkönyve 1971-1975, 104 str., 1976
- 75 éves a miskolci tömegközlekedés, 50 str., 1972
- Földalatti vasúti múzeum, 50 str. kriedový papier, 1977
- 100 éves a fogaskerekü vasút, 24 str., 1974