Sarajevo kúpi od bieloruského Belkommunmašu 25 kĺbových trolejbusov BKM-433: https://www.trolleymotion.eu/trolleynews/beitrag/?id=9241
S výnimkou dvoch 21 Tr a dvoch trolejbusov ŠEAL 100 pôjde o prvé nové trolejbusy od roku 1986.
S výnimkou dvoch 21 Tr a dvoch trolejbusov ŠEAL 100 pôjde o prvé nové trolejbusy od roku 1986.
N/A
https://transphoto.org/vehicle/139392/
https://transphoto.org/vehicle/324549/
https://transphoto.org/vehicle/347037/
https://transphoto.org/vehicle/467076/
Zaujímavosťou je, že daný pán platí aj za ich údržbu, takže sú v porovnaní s ostatnými vozmi vo veľmi slušnom stave.
Inak Kazaň je na ruské pomery veľmi špecifické mesto - tým, že majú obrovské príjmy z ropy, si môžu dovoliť veľmi často obnovovať vozový park, ktorý je vďaka tomu najmladší v krajine. Zároveň sú však tamojšie vozidlá v mimoriadne žalostnom stave: https://transphoto.org/photo/1313019/?vid=338841 (situácia ako na fotke tam nie je ničím výnimočným)
Úplnou legendou sú potom miestne horiace električky - iba túto jeseň im zhoreli 4 vozidlá (a to do toho nie sú zarátané autobusy): https://varlamov.ru/4124122.html