Spectre:
Jelikož nemám moc času, protože odjíždím do zahraničí, tak ve stručnosti:
Nikdy jsem nepovažoval Citybus za nejlepší vozidlo na světě.
V Praze s nimi jsou zkušenosti dobré.
Kapacita je stejná, jako u normální Karosy, tedy 100 cestujících. Tu má i Solaris Urbino 12!!
Hlučný, jako Ikarus 412?? No to snad ne? Jak to můžeš srovnávat. Citybusem jezdím denně a je to nejtišší autobus v Praze.
Brněnská výbava autobusů se dá jen těžko srovnávat s pražskou. Možná se ti pražské Ciitybusy budou líbit víc.
Nesmíš zapomenout, že Solaris je o 5 roků vývojově mladší.
Proč furt fanaticky nenávidíš Karosu? Z tvých příspěvků čiší úplná nenávist k té značce. Upřímě ruku na srdce, co by jste dali v Bratislavě za obnovu vozového parku čímkoliv? Jelikož stav autobusů je v Bratislavě katastrofální. Samozřejmě, že Ikarusy 415 a 435 jsou lepší než Karosy. Pro cestujícího je Karosa pohodlné vozidlo, stejně ekologické jako dnes všechny vyrávěné autobusy v Evropě, má dobrý servis......
Sice si furt děláš srandu z Karosy, ale po tom co jsem jel vaším Novoplánem v Košicích se mi chtělo blejt.
Vždyť vás nikdo v Bratislavě nenutí Karosy nakupovat? Tak proč na ní furt nadáváš? Proč je 98% dopravců v ČR a na Slovensku kupuje a všude MHD funguje a v Bratislavě, kde nejsou peníze ani na to, aby se autobusy rekonstruovaly, Karosy nechtějí?
Není to třeba tím, že vedení v DPB je trochu mimo? Nenávidíš Karosu, protože v Bratislavě jsou ve strašném stavu, ale mohu ti říct, že celá MHD v Bratislavě je ve strašném stavu. Tak není to třeba špatnou údržbou nebo přístupem zaměstnanců DPB, že Karosy jsou tak v hrozném stavu? Já myslím, že ano.
Nezlob se Roberte na mě, ale tvé výpadky proti Karose jsou dost zcestné a neopodstatněné. Připadá mi to tak, že Blva musí mít vždy něco extra, ale vůbec to nefunguje.
Proč někdy nepřijedeš do Prahy? Zval jsem tě a ty jezdíš pořád do Brna, kde toho k vidění moc není. Jestli přijedeš, ukážu ti Citybus a pokecáš s techniky, který na nich dělají.
A jestli se tu třeba příští rok ukážeš vezmu tě do Kolína svézt se Mercedesem Citaro, který já považuju za nejlepší bus v MHD.
Až se za týden vrátím, můžeme to rozebrat víc, teď nemám čas. ALe třeba se mi tě podaří přesvědčit, že Karosa zas tak špatná není.
Jelikož nemám moc času, protože odjíždím do zahraničí, tak ve stručnosti:
Nikdy jsem nepovažoval Citybus za nejlepší vozidlo na světě.
V Praze s nimi jsou zkušenosti dobré.
Kapacita je stejná, jako u normální Karosy, tedy 100 cestujících. Tu má i Solaris Urbino 12!!
Hlučný, jako Ikarus 412?? No to snad ne? Jak to můžeš srovnávat. Citybusem jezdím denně a je to nejtišší autobus v Praze.
Brněnská výbava autobusů se dá jen těžko srovnávat s pražskou. Možná se ti pražské Ciitybusy budou líbit víc.
Nesmíš zapomenout, že Solaris je o 5 roků vývojově mladší.
Proč furt fanaticky nenávidíš Karosu? Z tvých příspěvků čiší úplná nenávist k té značce. Upřímě ruku na srdce, co by jste dali v Bratislavě za obnovu vozového parku čímkoliv? Jelikož stav autobusů je v Bratislavě katastrofální. Samozřejmě, že Ikarusy 415 a 435 jsou lepší než Karosy. Pro cestujícího je Karosa pohodlné vozidlo, stejně ekologické jako dnes všechny vyrávěné autobusy v Evropě, má dobrý servis......
Sice si furt děláš srandu z Karosy, ale po tom co jsem jel vaším Novoplánem v Košicích se mi chtělo blejt.
Vždyť vás nikdo v Bratislavě nenutí Karosy nakupovat? Tak proč na ní furt nadáváš? Proč je 98% dopravců v ČR a na Slovensku kupuje a všude MHD funguje a v Bratislavě, kde nejsou peníze ani na to, aby se autobusy rekonstruovaly, Karosy nechtějí?
Není to třeba tím, že vedení v DPB je trochu mimo? Nenávidíš Karosu, protože v Bratislavě jsou ve strašném stavu, ale mohu ti říct, že celá MHD v Bratislavě je ve strašném stavu. Tak není to třeba špatnou údržbou nebo přístupem zaměstnanců DPB, že Karosy jsou tak v hrozném stavu? Já myslím, že ano.
Nezlob se Roberte na mě, ale tvé výpadky proti Karose jsou dost zcestné a neopodstatněné. Připadá mi to tak, že Blva musí mít vždy něco extra, ale vůbec to nefunguje.
Proč někdy nepřijedeš do Prahy? Zval jsem tě a ty jezdíš pořád do Brna, kde toho k vidění moc není. Jestli přijedeš, ukážu ti Citybus a pokecáš s techniky, který na nich dělají.
A jestli se tu třeba příští rok ukážeš vezmu tě do Kolína svézt se Mercedesem Citaro, který já považuju za nejlepší bus v MHD.
Až se za týden vrátím, můžeme to rozebrat víc, teď nemám čas. ALe třeba se mi tě podaří přesvědčit, že Karosa zas tak špatná není.
Martin z Prahy
Autobusy nemají šanci? Blbost, jediná náhradní doprava za metro autobusy je X-C a ta pobírá cestující. Tramvaje X-A a X-B mají problémy a to si nedovedu představit v září!! Tramvaje se hrkají, staví na každý zastávce a na každém semaforu. Všude v centru, kde jezdí autobusy jsou nastříkány preferenční žluté pruhy, které řídí policajti. Autobusem X-C jseš z Pražskýho povstání na Nádraží Holešovice za 15 minut. Autem to jedeš 2 hodiny. Tramvají X-A jsem z Míráku na Dejvický za 45 minut.
Maj štěstí ty, co jezdí X-C. Je to nejméně průserová doprava, v této chvíli.
a) kdykoliv v případě havárie se dají autobusy odklonit
b) zastaví ti, takřka všude-zajede se k chodníku a hotovo, to tramvaj nedokáže. Tudíž výstavba dočasných zastávek je prkotina namísto ostrůvků.
c) půjčení autobusů z jiných měst je daleko jednodušší než půjčení tramvají
d) autobus je nezávislý na síti, tudíž je velmi dobře manipulovatelný
Jediné mínus je nižší kapacita, na smrad nikdo nemyslí, když jsou nekolikakilometrové kolony aut po celé Praze
Jéééé, kdyby nám tak DPB půjčil Ikarusy 415 nebo 435. To by byly fotky na Václaváku
Jinak informace v metru opět pokročily. Na zemi jsou nastříkané ťápoty, které dovedou k náhradní dopravě v barvě náhradní dopravy.
Na metru jsou perfektně značené zavřené stanice s náhradní dopravou na teploměrech visících ze stropu. Náhradní doprava má označení na zastávkách v barvě trasy metra. A-zelená, B-žlutá a C-červená.
Jelikož DP. hl. m. Prahy vlastní 1300 autobusů, z nichž je 300 zálohových, bude Praha potřebovat alespoň dalších 150 autobusů. To nám nikdo nepůjčí, jedině možná Paříž nebo Berlín.