Juro: A kde inde? 
Martin: Isiel si niekedy s Ik412? Ked ste boli v BA, nevedeli sme, kde jazdia
Napriek tomu, mne sa Ik412 paci menej ako CityBus. Myslim ze Spectre ma pri hodnoteni Karosy na mysli stale tie iste nedostatky, ktore sa za 20 rokov nepodarilo odstranit (snad pre neochotu alebo uz fakt neviem preco). Tie nedostatky maju samozrejme aj ine znacky (Ik280 nevynimajuc), ale mne osobne sa v Ikaruse nestalo, ze by som sa oprel o dvere a skoro som skoncil vonku na ulici alebo to, ze vy sa podomnou prepadavala podlaha (s vynimkou vozu 4506, co je vsak vdaka "generalnej oprave" DPB). Ak chces pocut nieco, co sa mi zas nepaci na Ikarusoch, tak je to to, ze keby neboli tmavocervene, tak sa uz davno na ne neda divat, lebo ta hrdza by bola viditelnejsia
A samozrejme, ze niekedy nie je pre ramus motora pocut ani vlastne slovo. No, uz sa mi tu nechce rozoberat co je lepsie a co nie, vsetko ma + aj -. Keby vsade chodili namiesto busov Skody 21 a 22Tr, nebol by ziaden problem

Martin: Isiel si niekedy s Ik412? Ked ste boli v BA, nevedeli sme, kde jazdia



CeCo
ALE NAJHORSIE NA TOM NIE JE MAGISTRALA, ALE PRILAHLE ULICE!!! (1-4 hod zdrzanie)
A potom, chcel som z Cerninovej ist k Hlavnemu nadraziu. Skladba cesty: Nastup na BUS 133 - 25 min jazda na Tachovske namesti (dalsia zastavka zastavka...) - 5 min peso na Elektricky - 5 min k Hlvanemu nadraziu... takze si porovnavajte...
A este k magistrale - je to celkom fajn napad (najma ked na Prazskeho povstani vidim 20 autobusov..) ale podla mna ich je vela a niektore eliny tiez minuli svoj ucel:
V X-C su busy poloprazdne (stav pondelok 9:00, 13:00 a ine dni), elina 9 praska vo svikoch a na 26 sa vozia 3 supravy za sebou (prva sardinkova, ostatne prazdne), takze neviem...
ALE MUSIM OCENIT RYCHLOST, AKOU DOKAZAL DP PRAA REAGOVAT NA POVODNE (kazdy den nova mapa, operativne zasahy...). Som zvedavy, ako by to zvladli nasi...