Juro: A kde inde? 
Martin: Isiel si niekedy s Ik412? Ked ste boli v BA, nevedeli sme, kde jazdia
Napriek tomu, mne sa Ik412 paci menej ako CityBus. Myslim ze Spectre ma pri hodnoteni Karosy na mysli stale tie iste nedostatky, ktore sa za 20 rokov nepodarilo odstranit (snad pre neochotu alebo uz fakt neviem preco). Tie nedostatky maju samozrejme aj ine znacky (Ik280 nevynimajuc), ale mne osobne sa v Ikaruse nestalo, ze by som sa oprel o dvere a skoro som skoncil vonku na ulici alebo to, ze vy sa podomnou prepadavala podlaha (s vynimkou vozu 4506, co je vsak vdaka "generalnej oprave" DPB). Ak chces pocut nieco, co sa mi zas nepaci na Ikarusoch, tak je to to, ze keby neboli tmavocervene, tak sa uz davno na ne neda divat, lebo ta hrdza by bola viditelnejsia
A samozrejme, ze niekedy nie je pre ramus motora pocut ani vlastne slovo. No, uz sa mi tu nechce rozoberat co je lepsie a co nie, vsetko ma + aj -. Keby vsade chodili namiesto busov Skody 21 a 22Tr, nebol by ziaden problem

Martin: Isiel si niekedy s Ik412? Ked ste boli v BA, nevedeli sme, kde jazdia



Martin z Prahy
Autobusy nemají šanci? Blbost, jediná náhradní doprava za metro autobusy je X-C a ta pobírá cestující. Tramvaje X-A a X-B mají problémy a to si nedovedu představit v září!! Tramvaje se hrkají, staví na každý zastávce a na každém semaforu. Všude v centru, kde jezdí autobusy jsou nastříkány preferenční žluté pruhy, které řídí policajti. Autobusem X-C jseš z Pražskýho povstání na Nádraží Holešovice za 15 minut. Autem to jedeš 2 hodiny. Tramvají X-A jsem z Míráku na Dejvický za 45 minut.
Maj štěstí ty, co jezdí X-C. Je to nejméně průserová doprava, v této chvíli.
a) kdykoliv v případě havárie se dají autobusy odklonit
b) zastaví ti, takřka všude-zajede se k chodníku a hotovo, to tramvaj nedokáže. Tudíž výstavba dočasných zastávek je prkotina namísto ostrůvků.
c) půjčení autobusů z jiných měst je daleko jednodušší než půjčení tramvají
d) autobus je nezávislý na síti, tudíž je velmi dobře manipulovatelný
Jediné mínus je nižší kapacita, na smrad nikdo nemyslí, když jsou nekolikakilometrové kolony aut po celé Praze
Jéééé, kdyby nám tak DPB půjčil Ikarusy 415 nebo 435. To by byly fotky na Václaváku
Jinak informace v metru opět pokročily. Na zemi jsou nastříkané ťápoty, které dovedou k náhradní dopravě v barvě náhradní dopravy.
Na metru jsou perfektně značené zavřené stanice s náhradní dopravou na teploměrech visících ze stropu. Náhradní doprava má označení na zastávkách v barvě trasy metra. A-zelená, B-žlutá a C-červená.
Jelikož DP. hl. m. Prahy vlastní 1300 autobusů, z nichž je 300 zálohových, bude Praha potřebovat alespoň dalších 150 autobusů. To nám nikdo nepůjčí, jedině možná Paříž nebo Berlín.