Jednoducho ked citam a snazim sa pritom si to predstavoavt, tak je to tazsie. Asi citam moc rychlo a nestiham si t predstavovat. Ale inac je to v pohode. Jedine co si neviem tak 100%ne predstavit je ten podzemny usek Hviezdoslavovo nam - Nabrezie, lebo tam je Hotel Danube a kto vie co je v podzemi. Ale netvrdim ze by to neslo.

Kami
Karosy 700 CNG sa prehrievaju lebo LIAZ a lebo chladenie Karosa. Co ma aku vahu neviem, vysledok je jasny.
prechod Dunajom: kludne by sa druha trat cez Dunaj (okrem Stareho mosta) mohla viest tunelom na Pribinovu. Ak sa tam, zrejme realne, uvazuje s rozsiahlou vystavbou, bude spojenie elinami nevyhnutne. Trat zo Safka asi stacit nebude pokial sa neobmedzi doprava v tych miestach. Vyustenie mosta Kosicka na bratislavskej strane poskytuje omnoho lepsie cestne spojenie ako ma Stary most (siroke cesty).
Samozrejme, ten tunel by bol uz sucastou podzemnej trate smerom na centrum ci stanicu, alebo ako su tie trasy planovane. V buducnosti.