no ja si napr. myslim, ze elina by mohla ist viacej pod zemou (nie nutne, ale niektore podpovrchove useky by mohli byt dlhsie). A sorry, ale zastavka pri divadle a potom pod mostom - to su moc kratke vzdialenosti - ja by som iba jednu z nich bral.
Ale mozno sa mylim
Ale mozno sa mylim
skoda, ze to je iba sci-fi...
nova zastavba, urcite by sa nasiel blok budov, okolo ktoreho by sa mohla trat tocit. Okrem moznosti tocenia pri vylukach trat po nabrezi nema prakticky ine vyhody (z hladiska budovania elektrickoveho systemu). Zastavka je na nej len jedina a to na namesti L. Stura, ktoru by som nahradil o 50 metrov dalej zastavkou Hviezdoslavovo namestie (umiestnenou ako je sucasne stanovisko taxikov pred divadlom).
Tym mohla mat Petrzalka dve nezavisle elektrickove trate (navyse zvysene investicie na vystavbu mosta Kosicka + rekonstrukcia Stareho mosta by boli zrejme menej ako vystavba tunela pre metro).
COLOR