Predchadzajuce one nebudem komentovat, lebo nie som poriadne v obraze, a nestiham to cele citat 
Ale ten Ikarus C80 je celkom kewl, este by sa zislo trosku viditelnejsie modernizovat aj bocnice (skla posadit nizsie, ujednotit ich rozmery - nie ako u klasickej 280: kazde sklo inej sirky - v Ikaruse sa este stale bohuzial nenaucili, co znamena slovo design), do vleku dat tuhu napravu (cize vlek z 283), a este keby to bolo 4-dverove, s automatikou Voith a nejakym CNG motorom... juj, to by bolo... a este maly detail - hnaciu napracu HN2, alebo nieco rozumnejsie ako Raba (co sa iste panu Hornikovi pacit nebude) :))) Ale to by som uz chcel asi privela

Ale ten Ikarus C80 je celkom kewl, este by sa zislo trosku viditelnejsie modernizovat aj bocnice (skla posadit nizsie, ujednotit ich rozmery - nie ako u klasickej 280: kazde sklo inej sirky - v Ikaruse sa este stale bohuzial nenaucili, co znamena slovo design), do vleku dat tuhu napravu (cize vlek z 283), a este keby to bolo 4-dverove, s automatikou Voith a nejakym CNG motorom... juj, to by bolo... a este maly detail - hnaciu napracu HN2, alebo nieco rozumnejsie ako Raba (co sa iste panu Hornikovi pacit nebude) :))) Ale to by som uz chcel asi privela

Turbo
Zial nie, inac, co by si tam chcel robit? Vyvijat nove modely z lega (tramvaje???
Inac s tymi C80-tkami by som bol trochu opatrnejsi, je to predsa moralne zastaraly typ. Sice je pekne ze 280-ky sa velmi osvedcili, ale neviem ci by to cestujuci akceptovali ako nove vozidlo (sice ked zobrali Karosu rady 900...).