Sanosy na Hrobonke - kua, ja neviem, ale nepovazujem za normalne, ze v nich je skladiste. Tie vozy budu raz skutocne historicaky a mali by sme k nim uz teraz patricne tomu spravat. Uz to, ze stoja vonku je DOST biedne ! V garazach maju viac nez dost volneho fleku a stoji tam jedna posahana 14Tr autoskola. Tu nech si Pravdik parkuje vonku ! A to, ze sa boja, ze zas tam vypukne poziar ?! No tak to sorry... ! Tak hadam spravim opatrenia, aby poziar nevypukol, ne ?! To by sa ani decka v skolach nemohli ucit, lebo by tam bolo riziko, ze vypukne poziar. A okrem Sanosov stoja vonku aj obe 9Trky. A ako som si vsimol, tak ju jednu "ozihnutu" este stale nenalakovali !!! Kua, nedalo by sa nieco s tym spravit ? Najradsej by som tam siel za nimi (kompetentnymi), ukazal im fotky z Komina v Brne a polozil jednu jedinu otazku: PRECO TO TAKTO NEVYZERA AJ TU ?
By ma LEN tato jedna otazka zaujimala...
By ma LEN tato jedna otazka zaujimala...
tulenique
Najma sa mi zda ze trate maju na periferii (mimo centra) privela zastavok. Konkretne v Petrzalke by som uskutocnil asi len 2/3 planovanych zastavok. Nechal by som len tieto: Vysehradska (konecna), DK Luky, Znievska (ako je BILLA), Technopol (Kutlikova), Romanova (ako je Bingo Alfa), Vlastenecke nam., Farskeho. Kazda zastavka podla mna spomaluje prepravu a zvysuje naklady na stavbu.
Podobne by som pristupoval aj na Ruzinovskej (Dolno Honskej) radiale. Myslim ze s trojice zastavok Pri Jazere, Herlianska, Tomasikova, Sumracna, Astronomicka by bohate stacili tri (Nemocnica, Tomasikova, Astronomicka). Takisto by sa dali zrusit aj dajake zastavky na Dolnych Honoch.
A co sa mi zda byt este dost velkou rezervou, ze navrhovana koncepcia ako tak pokryva Luky a cast Dvorov. Ale v podstate cele Haje a najma Ovsiste su uplne mimo dosahu trate. Mozno by stalo za uvahu urobit tam dajaku odbocku, alebo realizovat prepojenie D.Hony Slovnaft Haje s pripojenim na trat popri Ch.ramene. Ale uz aj trat popri Ch.ramene bude obrovskym prinosom a ludi z Hajov k nej mozu kludne zvladat autobusy.
Taktiez si myslim ze v dalekej buducnosti by mala byt moznost prejst elektrickou z Dubravky do Race v centre uplne pod zemou. Lebo doba tunel Rac.Myto 12 minut sa mi nezda az daka skvela. Myslim si ze podzemna draha by to so zastavkami Novy Most, Kamenne nam./Nam. SNP, Am.Namestie, Rac.Myto zvladala aj za polovicny cas. Ale suhlasim ze budovanie podzemky je velmi velmi draha zalezitost a nema v sucasnosti velku prioritu.
Taktiez by ale elektricky nemali zmiznut uplne z povrchu centra, lebo predsa len je to sucast mestkeho koloritu.
Na zaver: Navrhovana koncepcia si IMHO za najdolezitejsi ciel kladla minimalizaciu nakladov, a to sa jej aj podarilo, pricom by asi dosiahla akceptovatelny prinos. Ja s nou v podstate suhlasim, ale vyssie uvedene pripomienky by mozno stali za zvazenie. Ak mi niekto na ne zareaguje sem / na mail, vcelku sa potesim.
sorry za taky dlhocizny prispevok....