Nove "bratislavske centrum" - no, zatial to vyzera ako fajn projekt a miesto je tiez dobre, cim myslim, ze je tam vybudovana paradne cestna siet (Kosicka + Landnerova - oboje dvojprudovky) a tiez sa chysta most Kosicka. Teda, z hladiska BUSovej dopravy neni problem, ved aj v sucasnosti tadial BUSy chodia. Co je ale podstatnejsie, ce podmienky by bez problemov umoznili vystavbu el. trate. Ja som to tu myslim uz niekedy pisal, ze by bolo fajn obnovit trat od UK a urobit obratlisko niekde pred Novym SND...ale neni problem to potiahnut az k novemu centru...
tulenique
V podstate som si opat precital aj Sickov framework a tam sa mi zda pocet zastavok lepsi, hoci aj tam sa najde jedna-dve na kazdej Petrzalskej trase, kt. by som ja vynechal.
Na tom projekte Klubu a Dpb sa mi zasa paci ze sa hovori o mimourovnovych krizovtkach v Petrzalke. Hoci v praxi asi zvitazi alternativa s dokonalym predsignalom, ale to je predsa len zranitelnejsie ako mimourovnove krizovanie.