Doktor> Na Ikarusy mám akosi podobný názor. Proti Ikarusu môže naozaj vystupovať iba sfanatizovaný človek (asi anti-maďar), ktorých je na Slovensku naozaj dosť.
Ikarus 415 je dobrý voz s vyhovujúcimi jazdnými vlastnosťami. 435ky mali objednať s inou prevodovkou a možno trochu výkonnejším motorom, vtedy by boli ok.
Martin> Nezastávam sa našeho DPB, ale ku pravde, to čo si povedal, patrilo hlavne k vozovni Petržalka, čo je iba časť MHD v Bratislave. Tam by sa fakt mohli trochu uvedomiť. Zabudol si povedať, že vozy z 1. a 2. kolóny sú v relatívne dobrom stave (aj celkom čisté - občas
). Taktiež trolejbusy z Hroboňky a eliny z Krasňan sa za svojho vedúceho prevádzky a technického vedúceho hanbiť nemusia. Je tu plno kontrastov a bohužiaľ.. Ja však jazdím pravidelne trolejbusmi a autobusmi 2.DP, s ktorými som spokojný (Ikarusy 280 taktiež)
Si> Ja som bol na schôdzi ako ty, ale ak Ing.W niečo povie, to ešte neznamená, že sa musíme jeho názoru chytiť ako cvičené opice a nediskutovať nad alternatívami. Snáď je v tomto fóre potenciál na to, aby sa vymyslelo niečo, čo bude názoru na zmenu rozchodu konkurovať.
Ináč Karosy Bx31/2 a Bx41 sú z mechanickej stránky V R A K Y!!! To si musí každý uvedomiť. Ikarusy 4xx vôbec nemajú také nároky na údržbu - predstav si, že by sme kúpili 100 čojaviem Mercedesov - to by sa dielenskí CoCoTi (pardon) išli obesiť, alebo čo????
Ikarus 415 je dobrý voz s vyhovujúcimi jazdnými vlastnosťami. 435ky mali objednať s inou prevodovkou a možno trochu výkonnejším motorom, vtedy by boli ok.
Martin> Nezastávam sa našeho DPB, ale ku pravde, to čo si povedal, patrilo hlavne k vozovni Petržalka, čo je iba časť MHD v Bratislave. Tam by sa fakt mohli trochu uvedomiť. Zabudol si povedať, že vozy z 1. a 2. kolóny sú v relatívne dobrom stave (aj celkom čisté - občas

Si> Ja som bol na schôdzi ako ty, ale ak Ing.W niečo povie, to ešte neznamená, že sa musíme jeho názoru chytiť ako cvičené opice a nediskutovať nad alternatívami. Snáď je v tomto fóre potenciál na to, aby sa vymyslelo niečo, čo bude názoru na zmenu rozchodu konkurovať.
Ináč Karosy Bx31/2 a Bx41 sú z mechanickej stránky V R A K Y!!! To si musí každý uvedomiť. Ikarusy 4xx vôbec nemajú také nároky na údržbu - predstav si, že by sme kúpili 100 čojaviem Mercedesov - to by sa dielenskí CoCoTi (pardon) išli obesiť, alebo čo????
Martin
Jinak ke stavu autobusů v DPB se ode mě asi nesluší vyjadřovat, jako od Pražáka. To je čistě vaše věc. Ale jedno mě zaráží. Všichni kdo u DPB pracuje ví, že dotací je málo a moc dobře ví, že jen tak na nové vozy nebude. A výsledek?: dost zdevastované nové Ikarusy 4XX, které v Blvě budou muset jezdit ještě hodně dlouho. Když jsem byl v Blvě, tak jsem
nemohl věřit-tolik nových Ikarusů s vyhořelým motorem nehledě na to, že do vozu pršelo. Převodovka vyndaná na protiskluzové podlaze, sedadla od šmíru, na náhradní díly nejsou peníze? Nevadí vůz se na půl roku odstaví. Žádné vozy nejsou garážované, vše stojí venku! Autobusy do kterých bych udělal díru prstem, jak byly hrdzavé.
V Ikarusu 280 jsem při jízděl viděl jak podemnou ubíhala silnice skrz podlahu. Co to je za management v DPB? Tohle se mi zdá, jako mrhání peněz, nehledě na to, že jako od vás daňových poplatníků jsou to peníze vaše. A tekhle s nimi nakládá. Nechápu.
I Košice, co jsem viděl vozový park, tak ho mají o vela lepší u autobusů než v Bratislavě.