d3k0-opat mam navrh na anketu aby sme konecne videli na com sme,teda:
"Ktoru znacku autobusov pokladate za najvhodnejsiu pre MHD?"
A-Karosa
B-SOR
C-Ikarus
D-Solaris
E-TAM
F-Ina
Je to sice trochu dlhe ale poskytne nam to celkom pravdivy obraz ktore autobusy preferujeme.
"Ktoru znacku autobusov pokladate za najvhodnejsiu pre MHD?"
A-Karosa
B-SOR
C-Ikarus
D-Solaris
E-TAM
F-Ina
Je to sice trochu dlhe ale poskytne nam to celkom pravdivy obraz ktore autobusy preferujeme.
). Taktiež trolejbusy z Hroboňky a eliny z Krasňan sa za svojho vedúceho prevádzky a technického vedúceho hanbiť nemusia. Je tu plno kontrastov a bohužiaľ.. Ja však jazdím pravidelne trolejbusmi a autobusmi 2.DP, s ktorými som spokojný (Ikarusy 280 taktiež)
d3k0
Si: Ja by som zase DPB obhajoval iba s mierou - maju sice zviazane ruky, ale su aj lahostajni - chces priklad? (Uz 10-ty krat opakujem) Handrou zastrety transparent 1405, opravy stylom vyberiem motor, strcim do busu, nech vytecie olej na podlahu a podobne... Na to netreba dotacie, na to treba len volu chciet robit svoju pracu dobre. A aj opatrenia myslene v dobrom dopadnu "slovensky" - napr. elektricky mali kabinu v povodnom stave bez nalepiek a inych "vylepseni", ale uplynul nejaky cas a zase maju elektricky kabiny polepene a este horsie - na jednej je najnovsi Dopravny kontakt otoceny o 90 stupnov. Vyzera to hrozne.
KLF, Si: Prosim povedzte mi konkretne cisla, o kolko je "uzkorozchodna" elektricka drahsia od "normalnorozchodnej"? Dalej by som rad videl cisla, kolko by celkovo stalo prestavanie nasich trati na 1435 mm (vratane vymien podvozkov, zaplatenia nahradnej dopravy, straty na HDP vzniknutej v dosledku dopravneho kolapsu,...). (A to uz nehovorim o znicenych nervoch cestujucich.) V BA treba riesit rozvoj elektrickovej dopravy a nie desatrocia diskutovat o rozchode. (Podla mna rozvoj sa nerovna 1435 mm.) Keby sa energia vynalozena na rozchodove debaty vyuzila ucelne, uz by sme sa mohli vozit po novych tratiach.