Doktor:Karosa vyrábí B931 s automatickou převodovkou. To je věc vedení Košic, jestli nakoupí manulní nebo automatické. Vozový park tz. průměrné stáří je v Košicích v autobusech mladší než v Bratislavě.
Mě jde prostě o to, že nejde tak ani o peníze jako o údržbu. Dejme tomu že jsem byl v Bratislavě v době kdy Ikarusy neprmávaly tak jako jindy. Nejde o Ikarusy samozřejmě že to jsou kvalitní vozy. Ale
údržba hrozná.
d3k0:Možná jsi byl v Praze v době kdy bylo špatné počasí, jelikož se vozy myjí a luxují pokaždé když jedou do garáže. Takže někdy i 2X denně. Vytírají se po osmi hodinách.
Chtěl jsem tím řct, že Bratislava není asi tak postižená automobilovou dopravou jako Praha. Ještě jim u DPB asi nedošlo že konkurenci mají a tou je IAD. S takovým přístupem jako jsem viděl např. v garážích Patržalka jsem se ještě nesetkal. Bylo mi těch autobusů doslova líto.
Znovu opakuji není to zas tak v penězích, jako v údržbě.
Mě jde prostě o to, že nejde tak ani o peníze jako o údržbu. Dejme tomu že jsem byl v Bratislavě v době kdy Ikarusy neprmávaly tak jako jindy. Nejde o Ikarusy samozřejmě že to jsou kvalitní vozy. Ale
údržba hrozná.
d3k0:Možná jsi byl v Praze v době kdy bylo špatné počasí, jelikož se vozy myjí a luxují pokaždé když jedou do garáže. Takže někdy i 2X denně. Vytírají se po osmi hodinách.
Chtěl jsem tím řct, že Bratislava není asi tak postižená automobilovou dopravou jako Praha. Ještě jim u DPB asi nedošlo že konkurenci mají a tou je IAD. S takovým přístupem jako jsem viděl např. v garážích Patržalka jsem se ještě nesetkal. Bylo mi těch autobusů doslova líto.
Znovu opakuji není to zas tak v penězích, jako v údržbě.
si
West> Okrem ineho bola debata napriklad aj o tom, ze ak by sa siel radikalne obnovit vozovy park (t.j. nakupit nove vozy), tak ak by sme nakupovali vozy pre rozchod 1435 mm a prerabali rozchod trati, mozno by sme na tom este aj usetrili, ale urcite neprerobili (lebo ako vedlajsi efekt by bolo ze by boli opravene trate:-)) ako keby sme sa rozhodli nakupit nove vozy pre rozchod 1000 mm. A to tu teraz nie je ani tak o tom, ze ci sa ma v lete spravit vyluka a zmenit rozchod, ale ze s akym sposobom by sa mali elektricky rozvijat. A dalsi rozvoj na 1435 by priniesol citelne znizenie nakladov tak pri zriadovani ako aj prevadzke. Dufam ze sa tu so mnou nezacne este niekto hadat ze naco rozvijat elektricky :-))