Reply on: 810zssk #245616:
Predpokladám, že samospráva by nehradila 100% nákladov na linku, ale že by sa tam podieľal aj DPB. Ďalšia vec, že Stupava by asi nezafinancovala kúpu nového autobusu, o ktorý by musela byť L37 posilnená vo výprave. A keďže je DPB mestský podnik, tak nevidím jediný dôvod aby si iné samosprávy než mestské časti alebo mesto objednávali ich výkony mimo mesto. Na to majú v Stupave príležitosť u Arrivy, ktorá má na starosti ich obsluhu územia. Alebo rovno nejakého iného súkromníka. Napr. Slovak Lines. Tou náhradou myslíš ako, že by L37 nahradila L215 a teda nová trasa L37 by bola Stupava-Patrónka bez úseku Mlynskou dolinou a nábrežím pod most SNP?
.
Arrivaderci
145: to akoze tam ludia nebyvaju a cez vikend nepotrebuju MHD? Pochopim, kebyze zrusia zachadzku k NOU, ale usek Jaskovy Rad - Stromova - Koliba mali nechat
147: detto
151: tiez - a prave ta je najvacsi favorit na predlzenie po Tupeho. Tie mohli trebars spojit so 145 do jednej linky Koliba - Stromova - Jaskovy Rad - Tupeho - Lopenicka - Kukucinova
Mozno mohli radsej prekopat linky na zapade BA a usetrit tam. Predpripravit to na elektricku a TIOP. Mozno aj skratenim liniek ako vravel Pavol86 ale v opacnom garde - fantazmagoricky napriklad 21, ktora by sla cez Lamac po Patronku/Most SNP a zrusit tym padom 30 a Regio vozidla + ostatne linky by nahradili spojenie Patronka - Centrum - ASMN