Dovod, preco nase Ikarusy nemaju velke vetraky na oknach moze byt taky, ze v case, ked sa zacali objednavat sa trvalo na tom, aby boli nejako odlisene od tych, co jazdia v Madarsku. A preto nam cele tie roky chybali vymozenosti, ktore mali Madari na svojich busoch uz davno: velke vetraky, dopytove otvaranie dveri, svetelna signalizacia na ukoncenie vystupu a nastupu, kozene drziaky pre nizsich, a hlavne automatika.
Pre tych, ktori nepocuvaju SRo, dnes nejaky chlapik a nas cteny primator hovorili o busoch na plyn a vraj: do 6 rokov zrekonstruuju na plynovy pohon 280 ks (hlavne 435, 415, Karosy a vraj aj) a nakupia dalsich 280 ks novych. Ma sa pritom vyuzit homologizacia platna v Madarsku na 435 jazdiacich v Bp.
Pre tych, ktori nepocuvaju SRo, dnes nejaky chlapik a nas cteny primator hovorili o busoch na plyn a vraj: do 6 rokov zrekonstruuju na plynovy pohon 280 ks (hlavne 435, 415, Karosy a vraj aj) a nakupia dalsich 280 ks novych. Ma sa pritom vyuzit homologizacia platna v Madarsku na 435 jazdiacich v Bp.
Matej Dohnal