Dovod, preco nase Ikarusy nemaju velke vetraky na oknach moze byt taky, ze v case, ked sa zacali objednavat sa trvalo na tom, aby boli nejako odlisene od tych, co jazdia v Madarsku. A preto nam cele tie roky chybali vymozenosti, ktore mali Madari na svojich busoch uz davno: velke vetraky, dopytove otvaranie dveri, svetelna signalizacia na ukoncenie vystupu a nastupu, kozene drziaky pre nizsich, a hlavne automatika.
Pre tych, ktori nepocuvaju SRo, dnes nejaky chlapik a nas cteny primator hovorili o busoch na plyn a vraj: do 6 rokov zrekonstruuju na plynovy pohon 280 ks (hlavne 435, 415, Karosy a vraj aj) a nakupia dalsich 280 ks novych. Ma sa pritom vyuzit homologizacia platna v Madarsku na 435 jazdiacich v Bp.
Pre tych, ktori nepocuvaju SRo, dnes nejaky chlapik a nas cteny primator hovorili o busoch na plyn a vraj: do 6 rokov zrekonstruuju na plynovy pohon 280 ks (hlavne 435, 415, Karosy a vraj aj) a nakupia dalsich 280 ks novych. Ma sa pritom vyuzit homologizacia platna v Madarsku na 435 jazdiacich v Bp.
tr3mp
skutocne to ale vyzera dost divne, ma tato poloha nejaky specialny ucel?
co sa deje na sancovej? co to ja poznam, tak tam byva husto aj ked je prejazdna, nie este pri uzavreti dvoch pruhov ...