Jo, na KPcke v Krasnanoch stoja 7077 a 7931+32, pred halou KP zas 7103 alebo 05 a 7905+06. Cize obe Kartaga nejazdia, resp. vcera nejazdili. No a este nas prekvapilo aj to, ze funguje umyvacia linka, ja som dokonca prvy krat v zivote videl upratovacov v akcii. Vysavali a cistili 7911+12.
Z (uz optimisticke :) )
Budky JCDeaux nie su ani podla mna to "prave orechove" - su sice akotak esteticke, len su umiestnovane "stranovo nevhodne" - strana s plagatom blokuje vyhlad na prichadzajuce spoje... Co sa tyka perforovanych laviciek, s tym popalenim a primrznutim urcitych partii MAS PRAVDU
Ad:plynove klbove draciky
Uz aj 2210? Ja mam info, ze tiez aj 4209
Inak, vcera bola vypravena na 74 2601-pocuvala som jej rozjazd, ked odchadzala zo stanice a zostala som v pomykove-bolo totiz pocut pauzu..to jest-je tu moznost mechanickej prevodovky? Inak, motor znie celkom dobre (na prve pocutie), aj celkovo cely voz vyzera pomerne dobre, lenze...ako som uz spominala, hovorila som s par vodicmi-nazory sa v podstate zhoduju s mojim: lepsie by bolo investovat nie do prerabky dosluzievajucich karos na plyn-nie je to ani zdaleka take ekonomicky vyhodne, ako sa zda-navyse, treba robit navyse vozokilometre na tankovaciu stanicu na Pristavnej a nova, ktora by mala byt na Trnavke, tiez bude nieco stat; podla mna lepsie by bolo mozno investovat do novych plynovych busov "priamo z vyroby" a dat nase stare modernizovat v Starku alebo v Zline (neviem, ci to nie je jedno a to iste). Podstatne by to zekologizovalo motor, lebo plynovy, aj ked je ekologickejsi, ma uplne ine vlastnosti a nasa prerabka mu nemoze zarucit dostatocne vysoke chladenie, preto sa chudatka prehrievaju a robi to len mrzutosti...Ved prve, co vcera vodic 2601 spravil, ked odstavil na stanici, bolo, ze vyliezol z voza a uz kontroloval zalezitosti pod svojim oknom (tam je myslim, poistkova skrinka, alebo co to je)...Takze, zrhnutie-mozno dobry pokus-ale vysledok je v podstate..no... znehodnoteny autobus...